Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Platformele devin tot mai sigure, dar si utilizatorii trebuie sa fie tot mai atenti

Bursele de transport si-au imbogatit constant gama de servicii oferite, in special cu scopul de a creste siguranta tranzactiilor, dar, avand in vedere riscurile inerente pe care le presupune lucrul in mediul online, reprezentantii lor continua sa atraga atentia asupra faptului ca, daca transportatorii nu isi fac si ei partea – nu citesc cu atentie contractele, nu verifica documentele s.a. – rauvoitorii vor continua sa ii pagubeasca.
 

BursaTransport (numele pentru Romania) sau 123cargo (pentru strainatate) au in comun platforma, baza de date, lista de utilizatori, marfurile si camioanele disponibile, iar diferentierea se face in cazul utilizatorilor logati dupa tara de resedinta si in cazul celor neautentificati dupa tara de provenienta a IP-ului.
In cazul ambelor burse exista cinci categorii de riscuri cu care sunt confruntati utilizatorii, pe care le prezentam in continuare in ordinea descrescatoare a gravitatii lor. In cazul furtului marfii incredintate transportatorului de catre o firma reala si existenta, firma respectiva – care nu isi cosmetizeaza datele legale si de contact, ci le da pe cele reale – este numita de specialistii celor doua burse Bertha, potentialele victime sunt expeditorii si comerciantii, iar dauna este valoarea marfii incarcate si furate. Atacul Berthei poate fi parat foarte greu, deoarece trece de majoritatea controalelor de securitate, dar depistarea ei inainte de comiterea fraudei, la inregistrarea pe platforma, reprezinta cheia de bolta a activitatii Safety Managerului burselor.

Articole similare