Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Reducerea greutatii proprii, numitorul comun al noilor game

La mijlocul lunii trecute s-a desfasurat la Berlin conferinta Schmitz Cargobull premergatoare IAA Hanovra, cu ocazia careia au fost prezentate cateva noi produse – caracterizate in special prin scaderea greutatii proprii – si fabrica de kituri pentru caroserii dedicate vanurilor, deschisa in 2017, cu o capacitate de 7.500 de unitati/an. In plus, jurnalistii din presa de specialitate au asistat la montajul unui kit, care s-a facut in timpul record de o ora, doua minute si 22 de secunde, in conditiile in care producatorul le promite partenerilor sai ca durata maxima, cu doi mecanici, este de doua ore.
 

Asa cum a declarat Andreas Schmitz, CEO-ul companiei, Schmitz Cargobull va avea in anul financiar 2017/2018 o productie de peste 61.000 de vehicule, cu 10% mai mare decat in anul anterior. Cresterea a fost determinata mai ales de rezultatele foarte bune inregistrate pe pietele din nordul si estul Europei, mai ales Lituania si Rusia, care, cu 4.200, respectiv 5.200 de unitati provenite din fabricile locale, reprezinta circa 15% din volumul total al producatorului german. De altfel, aceasta politica de a produce pe plan local, pentru a nu fi afectat de restrictiile de pe piata, a continuat, in octombrie 2017 fiind inaugurat centrul din Adapazari (Turcia), care, in prima faza de dezvoltare, are o capacitate de pana la 3.400 de semiremorci/an.

Articole similare