Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Optimism limitat de miscarile browniene ale pietei

In urma investitiilor de 1,5 milioane de euro realizate anul trecut in extinderea capacitatii logistice si in software, DPD Romania estimeaza o crestere cu 20% a cifrei de afaceri in 2018 si peste 11 milioane de colete livrate pe parcursul anului. In 2017, compania s-a mentinut pe un trend ascendent, cu o cifra de afaceri raportata la finalul anului de 26,8 de milioane de euro. Pentru 2018 va investi circa un milion de euro in diverse zone ale afacerii, intre care mentionam deschiderea a doua centre logistice, in Arad si Craiova. Perspectivele sunt astfel pozitive pentru DPD, chiar daca trebuie sa gaseasca solutii, ca si ceilalti din bransa, pentru amenintarea Amazon sau a altor jucatori din e-commerce care isi vor deschide platforme logistice proprii in Romania, ca si pentru lipsa soferilor, dar mai ales a muncitorilor necalificati din depozite, pe care se gandeste sa ii „importe“ din Filipine sau Malaiezia.
 

Reprezentatii DPD Romania se asteapta ca piata locala de curierat sa valoreze jumatate de miliard de euro in 2018, fata de 430 de milioane de euro in 2017. „Putem vorbi de o maturitate si de o stabilitate a pietei locale de curierat. In continuare, e-commerce-ul va fi principalul motor de crestere, sustinut de industriile de fashion, IT&C, food sau home&deco, care genereaza peste 50% din livrari“, declara Lucian Aldescu, CEO DPD Romania. „Am avut cea mai mare crestere din Europa pe segmentul e-commerce (circa 38%), insa ramanem in continuare pe ultimul loc la numarul de cumparatori online (18%).“

Articole similare

Ad