Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pe ultima suta de metri inainte de forma finala

Sperantele legate de inlaturarea anumitor prevederi din viitorul Pachet Mobilitate – mai ales aceea de a aduce periodic camioanele in tara de origine – s-au cam spulberat inclusiv pentru cei mai optimisti dintre transportatorii romani, desi inca se asteapta o minune de la raportul pe tema kilometrilor in gol pe care il pregateste comisarul european pe transport Adina Valean, sau atacarea noii legislatii la Curtea Europeana de Justitie. Si, pentru ca Pachetul Mobilitate reprezinta principalul punct de interes pe agenda transportatorilor, am analizat la cald, imediat dupa votul din TRAN, reactiile managerilor catorva firme de la noi, cu parcuri auto de diverse marimi si care acopera diferite relatii si tipuri de activitate, incercand sa vedem ce asteptari au de la 2020 si de la anii imediat urmatori, in perspectiva implementarii noilor reglementari, si mai ales ce strategii adopta pentru a-si continua dezvoltarea sau macar pentru a fi mai putin afectati de acestea.
 
Mergand pe firul istoriei si al masurilor luate la nivel european inainte de Pachetul Mobilitate, Cristian Codarean, directorul unei firme de transport din nordul tarii care are filiale in Spania si Germania, atrage atentia asupra faptului ca europarlamentarii romani ar fi trebuit sa inteleaga din timp ca vesticii incepeau sa-si piarda piata de transport si ca vor cauta sa o acapareze din nou si sa fi fost atenti ce fac la Bruxelles.

Articole similare