Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Retailerii de materiale de constructii investesc tot mai mult in online

Cu expansiune fenomenala in ultimii ani, cresterea globala fiind de 23% in ultimele 12 luni, comertul electronic continua sa atinga noi culmi si tot mai multe industrii, unele tributare, cel putin la prima vedere, comertului clasic, asa cum este cea de materiale de constructii si gradinarit. Este si cazul retailerului german de bricolaj Hornbach, care a inclus Romania pe harta retelei sale digitale, deschizand la inceputul acestui an magazinul online cu acelasi nume, platforma ce cuprinde peste 30.000 de produse, urmand ca pana la finalul anului circa 80% din stocul magazinelor fizice sa fie disponibil in mediul virtual.
 

La opt ani de cand a intrat in online cu primul magazin DIY in Germania, ce cuprinde o gama de peste 160.000 de produse si o retea vasta de servicii, fiind considerat cea mai importanta platforma digitala din intreaga retea, compania germana de materiale de constructii si gradinarit a ales sa fie prezenta si pe piata locala de e-commerce. Romania a devenit astfel cea de-a noua tara europeana in care retailerul s-a extins si prin intermediul online-ului, dupa Germania, Austria, Luxemburg, Elvetia, Olanda, Cehia, Slovacia si Suedia. Pe plan local, Hornbach, care isi disputa piata din Romania cu alte multinationale (Praktiker, Brico Depot, Leroy Merlin, Mr. Bricolage), dar si cu companii romanesti (Arabesque, Ambient, Dedeman), a deschis primul magazin de materiale de constructii si gradinarit in iunie 2007, iar in prezent detine sase centre in patru orase: Bucuresti (Berceni, Militari, Balotesti), Brasov, Timisoara si Sibiu, ce totalizeaza o suprafata de aproximativ 127.000 m2.

Articole similare

Ad