Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DKV: un singur partener pentru tranzitul principalelor culoare de transport

Desi transporturile nu au fost inchise complet in contextul pandemiei Covid-19, asa cum s-a intamplat cu multe alte domenii de activitate, volumele de marfa au fost puternic afectate, in special pentru tipurile de produse care nu sunt de stricta necesitate. Carausii fac fata cu greu noilor conditii de piata, scaderea incasarilor, tranzitul ingreunat la nivelul Uniunii Europene si costurile suplimentare generate de masurile de siguranta pentru soferi fiind doar cateva dintre problemele cu care se confrunta. In aceste conditii, orice simplificare a operatiunilor si reducere a costurilor de operare este binevenita. Iar DKV Euro Service vine in sprijinul clientilor cu produse si solutii destinate optimizarii activitatii. Despre acestea am discutat cu Catalin Constantinescu, Managing Director DKV Euro Service Romania.
 
Tranzit: Cum evaluati impactul economic pe care starea de urgenta il are asupra activitatii DKV in Romania?
Catalin Constantinescu: Starea de urgenta isi face simtita prezenta in business-ul clientilor nostri si, implicit, in activitatea DKV Romania. Baza larga de clienti, segmentele variate de activitate si calitatea portofoliului fac insa ca efectul generat de pandemia Covid-19 sa fie mai usor de absorbit. Un avantaj major este echipa solida de profesionisti orientati catre client, gata sa identifice cele mai bune solutii impreuna cu partenerii nostri, pentru a depasi aceasta perioada plina de provocari.
 
Care sunt avantajele aduse de DKV Box Europe si la ce cost?
DKV este parte din consortiul german care a dezvoltat acest dispozitiv. Astfel, aparatul nu este doar o solutie tehnica inovatoare, ci inglobeaza experienta vasta a companiei in domeniul mobilitatii. DKV BOX EUROPE permite decontarea taxelor de drum din cele mai importante tari de tranzit din Europa – Germania, Belgia, Franta, Austria, Portugalia si Spania – dar si pentru tunelurile Herren (Lübeck), Liefkenshoek (Belgia) si Warnow (Rostock). Sunt in lucru si alte tari, ce vor fi anuntate imediat ce vor deveni operationale. Astfel, DKV BOX EUROPE va fi in scurt timp unicul aparat necesar pentru a tranzita toate coridoarele relevante de transport.
Aparatul poate fi configurat simplu, de la distanta, cu administrare facila din platforma DKV Toll Manager. De asemenea, se poate muta de pe un vehicul pe altul si reconfigura rapid. In plus, toate informatiile pot fi integrate intr-o singura factura DKV si in contul eREPORTING. 
DKV BOX EUROPE e usor de folosit de catre soferi si poate fi verificat de catre managerii de flota online, pentru a vedea pentru ce taxe este utilizat, astfel incat sa se evite pe cat posibil amenzile. Comanda aparatului se poate face rapid si cu usurinta, pe site-ul DKV Romania. 
Aparatul de bord se livreaza in maximum doua saptamani de la comanda efectiva, dar, de regula, clientul il primeste in cateva zile. Instalarea se face simplu si usor de catre sofer, fara a mai fi necesara vizita la un service specializat, fiind eliminate posibilele costuri suplimentare.
Un alt avantaj este recuperea de TVA, care se realizeaza usor si cu efect imediat in fluxul de numerar. Se emite o singura factura si nu mai e necesara descarcarea altor documente de pe site-urile operatorilor de taxa de drum (de exemplu Satellic/Belgia). Totodata, nu exista costuri suplimentare pentru DKV BOX EUROPE daca nu e folosit pentru o anumita tara si poate fi configurat pe mai putine state, in functie de solicitarile clientului. Tari noi se pot adauga oricand prin update automat, fara ca soferul sa isi faca programare in prealabil pentru instalarea aparatului intr-un service autorizat.
 
Acoperiti si taxele de drum din Bulgaria?
Toate vehiculele trebuie sa achite taxe de drum in Bulgaria si DKV ofera acest serviciu. Totusi, unitatea de bord este destinata in principal vehiculelor de peste 3,5 t care tranziteaza des aceasta tara. Pentru tranzit ocazional prin Bulgaria recomandam achizitionarea unui tichet relational. Cei cu vehicule de pana la 3,5 t pot rezerva rapid vinieta electronica prin intermediul portalului de inregistrare DKV.
 
Ce alte servicii noi ati introdus in ultima perioada?
DKV Euro Service a initiat proiectul Help Desk in fiecare tara unde este prezent. Practic, am centralizat intr-o sectiune dedicata a paginii noastre de internet toate solutiile publice la care pot apela clientii si oricine din domeniul transportului, dar nu numai. Vorbim de solutii de finantare sau de protectie a afacerii prin scutirea/amanarea diferitelor plati, totul depinzand, evident, de initiativele din partea autoritatilor. 
 
Care este strategia de dezvoltare a activitatii DKV in 2020?
Strategia de dezvoltare DKV are la baza digitalizarea. La inceputul anului am achizitionat Styletronic, o companie axata pe furnizarea de solutii de localizare si logistica GPS IoT (Internet of Things). Planul este ca impreuna sa dezvoltam in perioada urmatoare un produs pentru a asigura transparenta pe parcursul circuitului de transport. Preocuparea pentru dezvoltarea prin noi achizitii ramane o optiune pentru DKV Euro Service, intrucat avem stabilitatea financiara care ne permite aceasta strategie. De asemenea, vom continua sa investim in oamenii din echipa DKV Romania, cei care stau la baza succesului nostru.

Articole similare