Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pitesti si Bacau completeaza reteaua

Scania a inaugurat luna trecuta doua service-uri autorizate, la Pitesti si la Bacau – acesta din urma fiind al patrulea centru propriu din Romania – si are in continuare pentru ambele planuri ambitioase de extindere a capacitatii, potrivit cu cerintele din zona. Festivitatile de deschidere au fost deosebit de animate, incluzand un concert, numere de magie si prezentarea colectiei Scania Truck Gear pentru toamna-iarna. Iar cel mai frumos camion din Romania, apartinand Ost Transport, precum si camionul inscriptionat cu versuri eminesciene al Vlase Impex, nu au lipsit din peisaj, alaturi de cateva versiuni Scania foarte specializate, disponibile pe stoc.
 

Service-ul din Pitesti era deja operational de doua saptamani la momentul inaugurarii, acopera judetele Arges, Dambovita, Valcea si Dolj si a fost necesar, in ciuda apropierii de Bucuresti, deoarece in zona exista cel putin 200 de camioane Scania, asa cum declara Jan E. Karlsson, after sales director Scania Black Sea Unit.
Noul centru functioneaza intr-o locatie inchiriata care are suprafata construita de 1.500 m2, din care atelierul ocupa 1.200 m2. Investitia initiala in echipamente a fost de circa 100.000 de euro si ea va fi completata ulterior de achizitia unui cadru pentru indreptarea sasiurilor si cabinelor avariate – care nu este disponibil in alte service-uri din zona – asa cum promite Catalin Stan, director de service Scania pentru Bucuresti si Pitesti.
Capacitatea service-ului este de opt camioane simultan, dar se va incepe cu patru, iar pe viitor va fi disponibila si statie ITP. Deocamdata, la Pitesti lucreaza sapte angajati, din care cinci mecanici, dar echipa este sustinuta de un inginer si de alti mecanici din Bucuresti – pana cand noii angajati, oricum deja instruiti, vor ajunge sa lucreze la standardele Scania – iar in 2014 se vor mai face angajari.
In centrul de la Pitesti se vor repara numai camioane, autobuze si autocare Scania, dar, la cererea clientului, se pot face interventii si la semiremorci si chiar la alte marci de camioane, pe principiul „one stop shop“, asa cum declara Jan E. Karlsson.
Service-ul din Pitesti are pe stoc 400-500 de repere, dar numarul lor va creste pe masura ce vor fi identificate cerintele pietei locale. Iar piesele care lipsesc de pe stoc pot fi aduse in 24 de ore fie de la cea mai apropiata filiala din tara, fie din depozitul Scania de la Viena, operativitatea fiind asigurata si de folosirea unui sistem e – gestiune in fiecare filiala.

Articole similare