Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault Trucks livreaza al 10.000-lea T catre un client polonez

La aproape un an de la intrarea in productia de serie, Renault Trucks a ajuns la livrarea a 10.000 de unitati, spre satisfactia reprezentantilor producatorului francez, care a sarbatorit in urma cu doua luni si castigarea titlului Truck of the Year 2015. Livrarea camionului cu numarul 10.000 a avut loc in Polonia, una dintre cele mai importante piete Renault Trucks din Europa, pe care producatorul francez va incheia anul cu circa 700 de unitati vandute. Clientul care a cumparat camionul festiv, Trans-Man, este o firma medie de transport, cu o flota de 43 de camioane, toate Renault, cu exceptia unuia Volvo.
 

Pana la sfarsitul anului acesta va mai achizitiona doua T, Krzysztof Mancewicz, unul dintre proprietarii firmei, declarand ca este foarte multumit de consumul redus de combustibil al noului model, de fiabilitatea si de designul cabinei, care ofera soferilor tot confortul necesar.

Ceremonia de livrare a celui de-al 10.000-lea camion Renault Trucks T a avut loc la Varsovia, in prezenta proprietarilor Trans-Man, a conducerii filialei din Polonia a Renault Trucks si a presei poloneze, dar si internationale din regiune.
Olivier de Saint-Meleuc, directorul de vanzari al Renault Trucks pe zona EMEA, s-a declarat multumit de parcursul avut de noile camioane Renault Trucks si de modul in care presa si clientii au confirmat promisiunile facute de reprezentantii producatorului francez la lansarea noilor modele T, C, K si D. La inmanarea cheilor de la camionul cu numarul 10.000, Olivier de Saint-Meleuc a declarat ca estul si centrul Europei reprezinta o zona importanta pentru Renault Trucks, pe care se asteapta o crestere cu 20% a cererii in urmatorii ani.
Trans-Man a fost infiintata in 1979 de tatal celor doi proprietari de astazi, la inceput pentru transport intern. In 2000 firma a inceput sa iasa si la international, in prezent transportand in special carne pe carlige si produse alimentare catre Rusia si Belarus. Si, pentru ca embargoul impus de Rusia statelor europene la exportul de produse alimentare a lovit in plin transportatorii polonezi, Trans-Man s-a orientat catre un domeniu si mai de nisa, transportul de produse farmaceutice, tot catre Rusia si Belarus, in special.
Compania are si un segment de transport marfa generala, dar pentru a-si eficientiza activitatea si-a construit un depozit de 1.200 m2 in care consolideaza incarcaturile partiale pentru a optimiza spatiul de incarcare din vehicule si a reduce la maximum numarul de kilometri efectuati cu incarcatura par- tiala sau pe gol. De la depozitul propriu pleaca zilnic 10-15 camioane catre Tarile Baltice mai ales, dar si catre alte tari din Europa, inclusiv Romania.

Articole similare