Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Focus pe piata aftermarket pentru vehicule comerciale

Luna trecuta a avut loc primul Autonet Mobility Show din 2015, care a atras, in cele doua zile ale evenimentului, peste 3.700 de reprezentanti ai partenerilor Autonet Import. Un record absolut pentru proiectul Autonet Mobility Show, care se dezvolta de la an la an, impunand standarde din ce in ce mai inalte cu fiecare editie incheiata. Expozantii au fost la inaltime nu doar prin noutatile, inovatiile si produsele de la stand, ci si prin numeroasele prezentari tehnice, concursuri de indemanare cu premii importante si alte suprize pregatite pentru cei care le-au trecut pragul.
 

Cei mai importanti producatori de piese si accesorii auto, echipamente de service, concepte de service, segmentele de vehicule comerciale, QWP, flote, solutii software si altele au afisat la cele circa 100 de standuri optimism pentru piata after-market, care a inceput foarte bine 2015. In atentia tuturor se afla segmentul pentru vehicule comerciale, pe care Autonet se dezvolta tot mai pregnant.

Spre deosebire de anii trecuti, Autonet Mobility Show Cluj-Napoca a schimbat locatia, recent construita Sala Polivalenta constituind noul cadru al celui mai important eveniment din sectorul aftermarket auto din Romania „Am ales o locatie moderna care se ridica la standardele impuse acestui important eveniment“, a declarat managerul de vanzari pe vehicule comerciale al Autonet Import, Sergiu Soimosan. „Este cel mai de succes eveniment organizat pana acum, iar acest lucru a fost posibil prin colaborarea excelenta a celor trei grupuri implicate: parteneri, furnizori si echipa Autonet Import, furnizorul numarul 1 de servicii din domeniul auto pe piata romaneasca.”

TruckZone si Yokohama Club Network, investitii in plus valoare
Standul Autonet Import destinat vehiculelor comerciale a evidentiat primele concepte de ser- vice din domeniul pieselor, anvelopelor si accesoriilor dedicate vehiculelor comerciale din Romania, segment care cunoaste o dezvoltare foarte dinamica in cadrul companiei: TruckZone si Yokohama Club Network.
„TruckZone se adreseaza tuturor service-urilor independente de reparatii pentru vehicule comerciale si de la finalul anului trecut, cand am demarat acest proiect, am reusit sa deschidem primele service-uri TruckZone impreuna cu unii dintre cei mai importanti parteneri ai nostri. Tot la finalul anului trecut, am largit modulul Yokohama Club Network si pe segmentul anvelopelor de camion. Acesta se preteaza service-urilor de roti, dar si flotelor de camioane care isi gestioneaza pe cont propriu mentenanta anvelopelor. Intr-un interval extrem de scurt am reusit sa deschidem primele service-uri prin intermediul carora vom promova impreuna cu partenerii nostri anvelopele Yokohama, un brand premium de anvelope fabricate in Japonia”, a precizat Sergiu Soimosan. „Alaturi de aceste concepte, care adauga plus valoare serviciilor oferite de echipa noastra, am expus si produsele proprii QWP (Quality Workshop Parts), produse de calitate oferite la un pret corect. Este vorba de piese …

Articole similare