Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Din nou la start, in aprilie

Peste 2.500 de soferi din 31 de tari vor concura, la volanul unui camion Renault Trucks T Optifuel, in a patra editie a competitiei de condus economic Optifuel Challenge, al carei start urmeaza sa se dea in aprilie. Dupa etapele nationale fiecare tara isi va desemna reprezentantul in finala internationala din octombrie, in persoana celui care va inregistra cel mai mic consum de carburant, fara a sacrifica insa viteza comerciala. Iar o caravana formata din 10 Renault Trucks T480 Optifuel urmeaza sa traverseze, din aprilie, soselele din intreaga Europa.
 

Aceste modele includ cele mai recente inovatii proiectate pentru reducerea consumului de carburant si elemente aerodinamice – deflectoare de acoperis si laterale, carenaje menite sa reduca frecarea, alaturi de extensiile lor – si sunt propulsate de motoare de 13 l, Euro 6 Etapa C, cu sistem de injectie common-rail, cu posibilitate de suprimare a modului power si echipate cu sistem eco-cruise control cu Optiroll (pentru controlul mersului din inertie), cu compresor de aer dezactivabil, cu pompa de directie cu debit variabil si cu o functie automata de oprire a motorului.
In plus, cea mai recenta generatie de camioane Renault Trucks T480 Optifuel este dotata cu regulator predictiv de viteza Optivision, care utilizeaza o conexiune GPS pentru adaptarea schimbarilor de treapta, a acceleratiei si a vitezei, in conformitate cu relieful traseului.
Toate aceste echipamente urmaresc in primul rand cresterea profitabilitatii firmelor de transport. Dar Renault Trucks Optifuel Challenge – care se organizeaza din doi in doi ani, incepand din 2012 – a demonstrat ca reducerea consumului nu depinde numai de camion, ci si de conducatorul auto. De aceea, dupa o serie de etape de preselectie, cei mai buni eco-soferi din fiecare tara se vor confrunta in cadrul finalelor nationale, iar cel mai bun din fiecare tara va participa in marea finala internationala din octombrie 2017.

Articole similare