Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Oscar Downstream isi extinde reteaua de depozite

Oscar Downstream ramane fidel liniei de business cu care a intrat in piata in urma cu 11 ani, investind permanent in dezvoltarea retelei de depozite de carburant pentru livrarile catre clientii sai, prin statii de incinta, reteaua de statii proprii si vrac. Pentru a raspunde prompt solicitarilor, dar si pentru a furniza carburantul in conditii optime de temperatura, depozitele sunt gandite la o distanta de 200 km unele de altele si dispun de cele mai moderne sisteme si instalatii de monitorizare, alimentare si informare a clientilor, toate automatizate.
 

Depozitul de la Zadareni urmeaza celui de la Sercaia, deschis in noiembrie 2014. Anul acesta vor mai fi inaugurate altele doua, la Ocna Mures si Roman, urmand ca in 2016 Oscar Downstream sa ajunga la sase depozite noi, din care patru construite de la zero, si o capacitate totala proprie de depozitare de peste 50.000 m3.

Depozitul Oscar Downstream de la Zadareni impresioneaza prin nivelul tehnologic ridicat, care asigura manipularea carburantului cu maximum de precizie, niciun strop de benzina sau motori-na nefiind lasat la voia intamplarii.
Si, cum vorbim de un produs scump si foarte tentant, deoarece e usor de valorificat, implicarea factorului uman in procesele de descarcare, depozitare si alimentare cisterne este minima.
Depozitul a fost astfel organizat incat functioneaza autonom de orice interferenta externa. In cazul in care sunt probleme cu alimentarea cu energie electrica, generatoarele intra automat in functiune.

Toate operatiunile, atent monitorizate si inregistrate
La depozitul de la Zadareni functioneaza doua insule cu cate patru posturi de alimentare a cisternelor, 30.000 l fiind incarcati in 25-28 de minute. Oscar foloseste instalatii specializate dotate cu aparate de masurare a temperaturii si densitatii pe durata transferului de carburant. Odata introduse in program datele privind cantitatea de carburant ce trebuie incarcata, skid-urile efectueaza toate operatiunile ce se impun, inclusiv oprirea, fara a mai fi necesara interventia umana. (Bratul de incarcare este cuplat direct pe autocisterna.)
Mai departe, autocisternele pot descarca la sediul clientului prin cadere libera sau prin pompare, in functie de necesitati.
Cisternele sunt prevazute cu debitmetru si imprimanta, fiind efectuat calculul exact al cantitatii de carburant descarcate, in functie de temperatura efectiva a produsului, plus corectia pe litru la 15 oC. Este important ca tichetul de livrare sa afiseze si temperatura efectiva a produsului finit furnizat. Diferente de temperatura intre incarcare si livrare/receptie apar mai ales pe timpul verii, cand temperatura carburantului in autocisterna creste pe perioada transportului. Acestea se elimina insa prin corectia pe litru la 15 oC. In acest context, pozitionarea depozitelor ajuta ca livrarile catre clienti sa se faca repede si cu minimum de influente in ceea ce priveste temperatura carburantului pe timpul transportului.

Articole similare