Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cel mai bun Daily din toate timpurile

Recunoscut pentru durabilitatea si productivitatea versiunilor cu punte dubla pe spate, Iveco Daily a facut acum un pas inainte prin conceperea unei variante furgon veritabile, cu suspensie agila si usoara, care il face competitiv si pe segmentul de 3,5 t, pe care Daily era mai mult spectator decat jucator. Pe langa noua conceptie, Daily a impresionat juriul International Van of the Year si cu gama extinsa de modele, sistemele de propulsie variate (diesel, gaz natural/benzina, electric), doua noi modele 4×4, o transmisie automata cu opt trepte si o varianta de 20 m3 si prin introducerea tuturor sistemelor si accesoriilor existente la competitori, dar absente la Daily la momentul lansarii, astfel incat sa ofere tot ceea ce este mai bun pe segmentul vehiculelor comerciale usoare.
 

Rezultatul este ca Iveco Daily castiga anul acesta cel de-al doilea trofeu Vanul Anului din istoria sa, cu atat mai valoros cu cat in 2014 s-au aliniat la startul competitiei 12 candidati, cei mai multi din istoria competitiei.

Sub „bagheta” fostului presedinte al Iveco, Lorenzo Sistino, Daily a devenit competitiv si pe segmentul vanurilor de 3,5 t, folosindu-si din plin experienta castigata la carma Fiat Professional ani de zile in acest sens. Astfel, premiul castigat i se datoreaza intr-o buna masura si „echipei ex-Fiat”, care a lucrat la dezvoltarea noului Daily.
In acelasi timp, dorinta de a fi cea mai buna utilitara lansata anul acesta a determinat si actuala conducere a Iveco sa accepte cheltuieli suplimentare pentru a introduce diferite „detalii” pe care alti competitori le-au avut inca de la lansare. Astfel, Iveco a adaugat la noul Daily un suport care se poate adapta atat la dimensiunile unui telefon mobil, cat si la ale unei tablete, asa incat acestea sa poata fi usor urmarite si chiar operate de sofer in timpul calatoriei. Intrarea in modul Eco este semnalizata de computerul de bord, sistemul de evaluare a stilului de conducere fiind extins de la camioane si la vanuri. De asemenea, porturile USB au devenit un „must” pentru orice bord de utilitara, servind atat la conectarea MP3-urilor, cat si a telefoanelor mobile sau a altor aparate.
La sugestia clientilor, care au reclamat ca semnalizatoarele de pe oglinzile laterale trebuie inlocuite cam des, Iveco a proiectat un mic suport de plastic, care protejeaza eficient semnalizatoarele cu o cheltuiala minima. De asemenea, manerul de la care se poate deschide capota, dispus in partea stanga sub bord, putin deasupra pedalelor, era foarte greu de reperat, avand aceeasi culoare ca podeaua. Pentru a contracara acest neajuns, inginerii Iveco au recurs la vopsirea manerului in culoare galbena, astfel iesind imediat in evidenta.
Iveco a introdus si iluminarea pe LED a zonei de incarcare, echipand furgonul si cu sisteme de blocare a usilor la 90o si sustinere a acestora in caz de vant. Toate sunt solutii simple, care nu costa foarte mult, dar cresc considerabil eficienta operarii. Sugerate de membrii IVoY cu ocazia lansarii, …

Articole similare