Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Direct in Liga Profesionistilor

Dupa ce a incercat piata europeana cu H1, un van cu iz asiatic, Hyundai s-a decis sa schimbe optica si a angajat o echipa de profesionisti europeni pentru proiectarea unui vehicul din gama grea dedicat pietei europene. De la o foaie alba pana la produsul lansat anul acesta au trecut numai patru ani, iar sud-coreenii vor sa incheie anul cu o productie de 5.000 de unitati. H350 se produce in parteneriat cu Karsan, la Bursa (Turcia), care face doar asamblare, majoritatea subansamblurilor venind pe mare din Coreea de Sud.
 

Noul produs indeplineste toate standardele de calitate europene, iar pretul va fi „foarte competitiv“ – promit reprezentantii companiei sud-coreene. Am efectuat un test drive de circa 70 km in jurul Frankfurt, unde se gaseste centrul Hyundai Motor Europe, fiind placut impresionata de manevrabilitatea si echiparile imprumutate de la gama de autoturisme Hyundai, precum si de consumul de circa 10,5 l/100 km inregistrat pe autostrada si drum de munte. In Romania H350 se va lansa la sfarsitul acestui an, urmand sa fie comercializat prin acelasi dealer ca si autoturismele sud-coreene.

Proiectul Hyundai este unul foarte ambitios, H350 fiind, dupa cum sustin reprezentantii Hyundai Motor Europe, singurul model de van complet nou dezvoltat din 1978 pana in prezent. Hyundai a decis sa intre cu acest produs european, dezvoltat si produs pe „batranul continent”, intr-un moment propice pentru piata de vanuri grele, aflata in crestere dupa criza din 2009-2010. Pana in 2020 piata de vanuri „mari” se estimeaza ca va creste cu circa 20%. De altfel, jumatate din milionul de vanuri care se vand in Uniunea Europeana in fiecare an este reprezentat de gama grea a acestui segment de utilitare.
Hyundai se foloseste de experienta pe care o are deja cu vanzarea de autoturisme in toata Europa (si nu numai), unde vinde peste 400.000 de masini pe an, iar anul acesta se estimeaza chiar depasirea a 450.000 de vehicule vandute, pentru a-si construi reteaua de dealeri atat din vanzatorii de autoturisme Hyundai, cat si din randul dealerilor de vanuri multi-brand. In prezent, „populatia” de masini Hyundai in Europa depaseste sase milioane de unitati. Principalul centru de productie din Europa este in Republica Ceha, cu 330.000 de i10, i20 si Tucson pe an.
Si, daca pana acum vanzarile se desfasurau exclusiv prin dealeri, de cativa ani vanzarile de flote au inceput sa prinda teren, peste 35% mergand in prezent pe acest canal. Numai in 2015 vanzarile de flote au crescut cu 15% fata de 2014, producatorul sud-coreean acordand o mare importanta acestui segment de piata.

Spatiu si confort la interior
Cu un design inspirat de la gama de autoturisme, Hyundai H350 ofera tot confortul necesar activitatii de distributie cu opriri si reporniri repetate: accesul in cabina este facil, cabina este inalta, oferind un spatiu larg deasupra capului soferului (1.414 mm), iar spatiul de la picioare atinge 1.071 mm. Latimea interioara a cabinei este de 1.582 mm; H350 poate fi configurat …

Articole similare