Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Interes tot mai mare pentru noi segmente de piata

Din iulie, Webasto are in Romania un nou management, dar si o noua orientare, ce acopera toate segmentele carora li se adreseaza produsele sale. Concret, camioanele vor reprezenta si pe viitor domeniul de predilectie, dar compania intentioneaza sa fie mult mai activa pe piata echipamentelor agricole sau de constructii, precum si in raport cu dealerii de autoturisme, si toate aceste segmente necesita o abordare personalizata.
 

In ceea ce priveste personalizarea insa, Webasto chiar are experienta, sustinerea echipei de cercetare si dezvoltare din Germania permitandu-i sa se implice in tot felul de proiecte speciale, mai ales pentru vehicule de transport pe calea ferata.

Oferta Webasto acopera un numar mare de aplicatii si include instalatii de climatizare si incalzire, foarte cunoscute pe piata de echipare ulterioara, trape auto si componente pentru acestea – segment pe care compania este mai activa in ceea ce priveste prima echipare si are o fabrica si la Arad, de unde produsele pleaca direct la constructorii de autoturisme, rulote sau iahturi. Pentru toti acestia Webasto ofera sisteme de incalzire si de aer conditionat, trape, frigidere si statii de apa. Pe segmentul de vehicule comerciale usoare, prin cumpararea integrala in 2012 a producatorului italian Diavia, reorganizarea fabricii si introducerea standardelor de calitate din Germania, Webasto este tot mai competitiv. Si exista in acest sens planuri de dezvoltare a vanzarilor de instalatii de refrigerare/congelare si pe piata din Romania.
In total, gama Webasto include 10 segmente de produse, iar cele destinate camioanelor vor avea si pe viitor ponderea cea mai mare. Printre noutatile dedicate acestora se numara incalzitoarele Thermo Pro 50 Eco si Thermo Pro 90. Thermo Pro 50 Eco, de 5 kW, este cel mai usor din clasa sa (2,1 kg), a fost montat din fabrica pe noul Mercede-Benz Actros MP 4 si are ciclu de viata de peste 3.000 de ore de functionare si caracteristici tehnice noi precum ajustarea automata a functionalitatii combustiei (amestec de oxigen si combustibil) la altitudini de 3.500 m, functie Arctic Start (functionare optima la -40 OC). Iar Thermo Pro 90, de 9,1 kW, are caracteristici noi similare cu modelul mai mic, a fost si el montat din fabrica pe noul Actros si este 100% compatibil cu biodieselul.
O alta inovatie Webasto, disponibila deocamdata doar pentru autoturisme, este incalzitorul care are posibilitatea de a transforma energia electrica in energie termica, iar eficienta este de 99%, „ceea ce e revolutionar, pentru ca de aici la autobuze electrice si troleibuze mai e doar un pas“, asa cum explica Florin Tudor, noul director general Webasto Romania. Deocamdata, incalzitorul se foloseste doar pentru prima echipare, dar „in doi ani cred ca va fi folosit tot mai mult de carosieri. Noi deja avem din partea lor numeroase solicitari de analiza in ceea ce priveste climatizarea cu aport electric.“

Articole similare

Ad