Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Investitii si specializare continue

Desi este o companie relativ tanara, cu numai sase ani de cand activeaza in piata, Centrul Autorizat de Vanzari si Service Mercedes-Benz Casa Auto Sebes, apreciat de catre Mercedes-Benz Romania cu Diploma de Excelenta in Servicii After Sales, a avut de la an la an crestere permanenta. Iar asta se reflecta in atingerea unui grad de ocupare, in servisare, de aproape 98%, datorat atat cresterii numarului de clienti, cat si diversificarii serviciilor oferite.
 

Casa Auto Sebes este structurata in doua departamente: After Sales – care ofera lucrari de reparatii pentru camioane, vanuri, dar si autoturisme Mercedes-Benz, inclusiv servicii de tinichigerie-vopsitorie – si Vanzari vanuri Mercedes-Benz, activitate care a demarat in 2013 „cu o investitie de peste 300.000 de euro intr-un showroom si infrastructura specifica“, dupa cum a precizat Emil Craciun, director executiv Casa Auto Sebes.
Unitatea ofera servicii de reparatii si pentru gama de camioane MAN.

Profit mai mare, chiar daca preturile nu au crescut
Numarul de intrari in atelierul de camioane si vanuri se ridica la 2.540 de vehicule pe an, solicitarile cel mai des intalnite fiind pentru revizii, reparatia sistemelor de franare si a grupului motopropulsor, precum si pentru reparatia sistemului de purificare a gazelor arse (AdBlue). Si, daca in 2013 gradul de ocupare era de 92%, in 2014 acesta a crescut la 98%. „Ca sa poata gestiona gradul ridicat de ocupare, atelierele de vehicule comerciale si de autoturisme lucreaza numai pe baza de programari, pe 3-4 zile, cu exceptia unor situatii deosebite. In plus, s-a si prelungit programul de lucru“, a precizat directorul executiv, subliniind ca gradul de ocupare a crescut datorita contractelor noi, dar si diversificarii serviciilor. In plus, de la inceputul lui 2014, Casa Auto Sebes ofera servicii de reparatii si intretinere si pentru semiremorci, fiind service autorizat Krone, Schmitz si Schwarzmüller, inclusiv diagnoze si reparatii ale sistemelor de franare Wabco, Knorr-Bremse si Haldex si a agregatelor frigorifice Carrier.“
Numarul de intrari in service a crescut insa si in urma vanzarilor de masini noi. Cresterea numarului de clienti noi (+17% fata de 2013) s-a reflectat si in evolutia cifrei de afaceri. Astfel, in 2014 compania a obtinut o crestere de 28% a acesteia, comparativ cu 2013, precum si o crestere a profitului net de 18%, fata de cel inregistrat in anul anterior, chiar daca preturile au ramas aceleasi. Circa 70% din profitul companiei este realizat de activitatea after-sales, restul de 30% fiind generat de vanzarile de autovehicule.
„In general vorbind, secretul profitabilitatii activitatii de servisare consta intr-o permanenta monitorizare si imbunatatire a unor indicatori de baza: eficienta, productivitatea, gradul de ocupare si rata de rotatie a stocurilor. La fel de important este indicele de satisfactie a clientilor, care iti ofera imaginea reala a perceptiei de catre clienti a serviciilor pe care le oferi.”

Articole similare

Ad