Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Intretinerea preventiva, departe de ce ar trebui sa fie

2016 a fost un an bun si pentru reteaua MHS Truck & Bus Group, care si-a sporit veniturile atat din vanzarea de piese, cat si din interventiile in service. De la 2017 se asteapta sa fie cel putin la nivelul din 2016, deoarece activitatea economica din Romania inca este fluctuanta, iar producatorul german depinde mai mult decat competitorii de constructii si de alte domenii specializate, unde nu se lucreaza insa la cel mai inalt nivel, dimpotriva. Anul acesta MHS vine cu noi campanii promotionale, inclusiv cu o noutate absoluta pe piata referitoare la garantie, dar si cu o noua gama de camioane, cu intervale de service mai mari.
 

Campaniile promotionale pe care compania le-a derulat in 2016 si nu numai sunt de doua categorii: cele initiate de MAN, pentru piese de schimb si manopera, si pe care importatorul le transfera mai departe spre clienti, astfel incat discountul total sa fie mai atractiv si pachetul Triplu N, initiat de departamentul propriu de piese de schimb, prin care preturile se apropie si mai mult de nivelul pietei. Dar, asa cum remarca Daniel Mojilian, after sales director in cadrul MHS Truck & Bus Group, clientii nu vin neaparat mai mult in service decat in perioadele cand nu sunt promotii, ci doar vanzarile de piese cresc semnificativ, in special deoarece firmele mari, cand au oportunitatea de a cumpara anumite componente la preturi mai mici, isi fac stocuri.
Pentru 2017 MHS a pregatit deja cateva campanii promotionale, inclusiv o „surpriza placuta in ceea ce priveste garantia, o abordare care acum nu exista pe piata“, dupa cum promit reprezentantii companiei, ceea ce este cu atat mai atractiv cu cat „noi, importatorii, avem posibilitati limitate de a satisface cerintele clientilor, oferind toti contracte de service, garantii, promotii s.a. Deci e foarte greu sa aduci elemente noi.“

Numai cateva zeci de contracte Comfort in Romania
Posesorii de camioane care dispun de sisteme MAN TeleMatics sunt anuntati telefonic de apropierea datei la care trebuie efectuate reviziile, „dar in realitate lucrurile sunt departe de ce ar trebui sa fie, pentru ca masinile sunt de obicei in Comunitate si clientii nu ne cer pana la urma decat sa-i punem in legatura cu un service autorizat din strainatate unde sa mearga“, declara Daniel Mojilian.
Si, oricum, intretinerea, chiar si efectuata corect, nu face decat sa permita o buna functionare a vehiculelor, dar nu o garanteaza, deoarece sunt multi alti factori care pot da peste cap toate estimarile, incepand cu modul de exploatare si de condus.
In cazul MHS exista doua categorii de contracte de service. In primul rand este vorba de cele trei promovate de MAN, care sunt aceleasi in toate tarile: Comfort (pentru lucrari de intretinere, dar in cadrul caruia MAN preia managementul contractului), ComfortPlus (intretinere si reparatii, alaturi de garantia sistemului de transmisie, care la nevoie poate fi extinsa asupra garantiei totale) si ComfortSuper (service complet, in care se pot include si componentele …

Articole similare

Ad