Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mercedes-Benz

Autotractorul Econic cu semiremorca cu sistem de propulsie pe gaz este adecvat pentru utilizarea in timpul noptii sau dimineata devreme, pentru aprovizionarea magazinelor din oras, distributie de echipamente si operatiuni pe distante scurte. Motoarele garanteaza o functionare silentioasa si un consum mic, iar cutia de viteze automatizata cu sase trepte transmite putere catre roti fara a inregistra pierderi, chiar si in traficul foarte aglomerat cu opriri dese.

Cu un sasiu pentru teren accidentat, modelul Unimog, in toate variantele sale, este destinat utilizarii in situatii de urgenta. In plus fata de seriile U 300-U 500 pentru transport si de seriile de camioane pentru teren accidentat U 4000/U 5000, este disponibil Unimog U 20 cu tonaj redus. Cu greutati proprii de 7,5, 8,5 si 9,3 t, U 20 este primul Unimog cu cabina avansata.
Mercedes-Benz a lansat anul trecut primul sau camion special pentru distributie grea pe distante medii, Antos, care inlocuieste Axor si Actros – Atego de pana la 15 t va fi pastrat. Acesta va fi disponibil inca de la inceput doar cu motor Euro 6, dar mai multe detalii puteti citi in articolul dedi-cat camioanelor prezentate in premiera in 2012.
Mercedes Benz si-a innoit in 2012 si gama pentru aplicatii off-road, lansand basculantele si betonierele Arocs cu doua, trei si patru axe si cu motoare Euro 6 in 16 variante de putere, de la 238 la 625 CP, despre care puteti citi mai multe in articolul dedicat camioanelor lansate in 2012.
Actros a ajuns in 2011 la a patra generatie, o versiune complet noua, care are printre caracteristicile cele mai importante faptul ca toate versiunile sunt destinate transportului pe distante mari, avand la baza un sistem modular conceput special pentru acest segment: sapte tipuri de cabine spatioase, din care cinci cu podea plata, interior inovator in ceea ce priveste separarea spatiului de lucru de cel de odihna, un nou motor economic, cu cuplu inalt si rezerve suplimentare de cuplu, dar mai ales „curat“, si un nou sasiu, care sporeste stabilitatea si siguranta in timpul mersului. Actros a fost primul camion Euro 6 de pe piata, dar optional inca poate fi comandat cu motor Euro 5. Unul din punctele forte ale noului model il reprezinta motorul de 12,8 l cu sase cilindri in linie, cu injectie common-rail cu amplificator de presiune si turbosuflanta cu alimentare asimetrica. Inovator este si sistemul …

Articole similare

Ad