Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault Trucks devine „o marca puternica a Volvo Group”

La IAA Hanovra, presa internationala a fost uimita sa vada ca deschiderea conferintei de presa Renault Trucks nu a fost facuta de presedintele companiei, ci de Peter Karlsten, vicepresedinte executiv al diviziei de vanzari si service pentru Europa si Asia (EMEA) din cadrul Volvo Group. Acesta a explicat ca grupul suedez vizeaza „exploatarea intregului potential al celor cinci marci de camioane care fac parte din Volvo Group: Renault Trucks, Volvo Trucks, Mack Trucks, UD Trucks si Eicher”. Iar ca sa fie mai clar ce inseamna acest lucru, in octombrie 2012 Volvo Group a anuntat ca planuieste restructurarea organizatiei comerciale, cu ambitia de a imbunatati calitatea serviciilor si densitatea atelierelor de service, integrand retelele Volvo Trucks si Renault Trucks in multe tari europene.

Comunicarea a continuat cu stirea legata de reinnoirea completa a tuturor gamelor de camioane Renault Trucks, care va avea loc in iunie 2013.

Cum pietele din sud-vestul Europei, adica exact acelea pe care Renault Trucks are o prezenta puternica si o istorie indelungata, nu merg prea bine, volumele producatorului francez au fost afectate in 2012 intr-o masura ceva mai mare decat  producatorii germani si suedezi. Franta a inregistrat o scadere de 6-7% fata de 2011, care nu a fost nici el prea bun, iar majoritatea clientilor nu este optimista in legatura cu viitorul si are dificultati in a gasi finantare, vanzarea de camioane fiind aproape direct influentata de oferirea finantarii de producator.
Desi noul camion greu al Renault Trucks este gata de lansare de mai bine de un an, oficialii companiei au afirmat ca nu avea sens sa lanseze Euro 6 in 2012, cata vreme abia anul acesta va intra in productie.
Renault Trucks a anuntat „o adevarata revolutie” in iunie 2013, cand va lansa o gama de produse complet innoita. Ca o „avanpremiera pentru Euro 6”, Renault Trucks a prezentat la IAA motorul de 11 l, la care se vor adauga doua noi motoare, unul de 5 l si al doilea de 8 l, care vor fi produse in Franta. Pana acum motoarele mici folosite de Renault Trucks erau produse de Deutz, in Germania. Odata cu trecerea la Euro 6, Renault va avea propriul motor pentru gama de vehicule de distributie. „Aceasta este parte din strategia noastra, pentru ca dorim sa fim un jucator global”, a spus Bernard Modat, prim-vicepresedintele Renault Trucks Global Brand.
Ultimul model de motor din seria Euro 6 care va fi lansat este cel de 13 l. Toate motoarele folosite de Renault Trucks au aceeasi tehnologie ca si cele de la Volvo. „Avem un motor de baza, care este in principiu la fel pentru ambele marci si fiecare are posibilitatea sa faca alegeri individuale referitor la setari si echipamentele care le pot insoti. Pentru noi, ecologia si consumul redus sunt prioritatile.”

Articole similare

Ad