Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

RENAULT

Construit pe platforma Scenic, fapt ce duce la un progres net in ceea ce priveste siguranta, confortul pentru pasageri, comportamentul dinamic si izolat ia fonica, Kangoo se remarca prin modularitate: volumul portbagajului este de 660 l, insa tableta de compartimentare a acestuia poate fi reglata in doua pozitii orizontale sau poate fi depozitata in spatele banchetei, astfel incat volumul ajunge la 1,3 m3. Daca se rabateaza bancheta spate volumul se poate dubla (2,6 m3).


Kangoo este disponibil si in varianta electrica
ZE (Zero Emisii), cu motor electric de 60 CP, baterie Li-Ion de 22 kWh, sarcina utila de 650 kg si volum util de 3-3,5 m3.
Kangoo Express are acelasi concept ca modelul destinat transportului de pasageri, numai ca are doar doua locuri.
Spatiul de incarcare are un volum util cu 0,5 m3 mai mare decat versiunea anterioara. Volumul util maxim este de 3,5 m3, iar latimea de trecere intre pavilioanele rotilor spate este de 1,23 m, mai mare decat la vechiul model.
Kangoo Express Compact, cu dimensiuni 3.829x1829x1783 mm (Lxlxh), dispune de ultima generatie de ABS, fiind dotat cu cruise-control, limitator de viteza, senzor de parcare sau faruri cu pornire automata. Modelul este disponibil in trei versiuni de motorizare: una pe benzina si doua diesel. Motorul pe benzina, tip K7M, are injectie multipunct, 85 CP si un cuplu maxim de 127 Nm la 3.000 rpm. In aceasta configuratie, vehiculul are o masa maxima autorizata de 1.715 kg. Pe motorina sunt disponibile doua versiuni, tip K9K turbo common rail, avand puteri de 70 si 85 CP, cu un cuplu maxim de 160 Nm (la 1.700 rpm), respectiv 200 Nm (la 1.900 rpm). Masele maxime autorizate sunt, in acest caz, de 1755 si 1.760 kg. Kangoo Compact este echipat cu transmisie manuala cu cinci trepte plus marsarier, iar sistemul de franare dispune de frane-disc pe axa fata, respectiv tamburi pe spate.
Renault si-a reinnoit anul trecut si modelele Kangoo Express Maxi si Trafic, care pastreaza designul generatiei anterioare, dar aduc mici ajustari ale dimensiunilor utile, pentru capacitati mai mari de incarcare si mai mult confort pentru sofer. Despre ele puteti citi insa mai multe in articolul dedicat utilitarelor usoare lansate in 2010.
Trafic este propulsat de motorul diesel common-rail 1,9 dCi, de 100 CP, in tandem cu transmisia manuala cu 6+1 trepte. In configuratia van, vehiculul este disponibil in doua versiuni de lungime si este recomandat pentru transportul marfurilor lungi, avand o lungime utila de pana la 2,80 m.
Renault a mai lansat anul trecut noul Master este disponibil in peste 300 de variante ce rezulta din cele 29 de versiuni de caroserie, trei inaltimi, patru lungimi si trei ampatamente, tractiune pe fata sau pe spate si punte simpla sau dubla. Si despre acest model puteti citi mai multe in articolul dedicat vanurilor lansate in 2010.

Articole similare

Ad