Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

TRANSPORT DE MARFA / Renault Trucks

Vehiculele din gama D, pentru distributie, au lungimi carosabile de pana la 10 m, in trepte de 300 mm, si se preteaza inclusiv la mesagerie, colectarea deseurilor menajere si industriale, echipamente de deszapezit – pentru aceste aplicatii fiind disponibile inclusiv vehicule care folosesc combustibili alternativi, ca gaz natural, sau care au propulsie hibrida – si masini de pompieri, de descarcerare sau pentru transport de materiale periculoase.
 

Gama D a fost conceputa pentru a intra usor in zone inguste, remarcandu-se mai ales datorita razei de bracare mici si cabinei compacte. D Access este singurul vehicul cu cabina foarte coborata de pe piata si are latime de 2,29 m, care-i permite sa colecteze deseuri in zone inguste, limitand si eforturile de a urca in cabina.
Sunt disponibile peste 100 de modele D pregatite din fabrica pentru a reduce timpul de carosare cu 20% si dotate cu echipamente specifice pentru aplicatii dificile. Iar cabinele oferite sunt Day Cab, Global Cab, Crew Cab cu patru, sase sau opt locuri, Night& Day Cab, Sleeping Cab, cabina joasa cu 3-4 locuri.
Noile motoare Euro 6 DTI 5 cu patru cilindri (de 210 sau 240 CP) si DTI 8 cu sase cilindri (de 250 CP, 280 sau 320 CP) au consum bun, echivalent cu cel al camioanelor Euro 5. Vehiculele sunt echipate standard cu transmisii automatizate Optitronic (gama D) sau Optidriver (D Wide), care reduc consumul de carburant deoarece aleg raportul cel mai bun, in functie de cuplul motor si de relief, dar cresc si durata de viata a componentelor mecanice. D Access este echipat cu transmisie automata Allison 3000. Camioanele din gama D pot avea retarder pe evacuare in standard si optional retarder Optibrake in cazul echiparii cu motor DTI 8. RT propune si retardere electrice Telma pe transmisie si retardere hidraulice pe cutiile de viteze manuale sau automate Allison.
Mezinul gamei D este un model cu cabina de 2 m, dezvoltat in parteneriat cu Nissan Motor Ltd, care se incadreaza in categoria de 3,5-7,5 t, cu masa totala de 11 t in ansamblu, avand lungime carosabila de la 2.900 la 6.400 mm si o gama foarte larga de ampatamente si preechipari pentru carosare. Noul camion este disponibil ca portor 4×2, este foarte compact, are cabina avansata si raza de bracare scurta, care-l fac foarte usor de manevrat in orase, si poate opera si pe santiere urbane, in peisagistica sau ca masina de pompieri ori de depanare. Acesta este echipat cu motor Euro 6 DTI 3 de 150 sau 180 CP, cu un nivel ridicat de performanta si cuplu important disponibil de la 1.200 rpm, si poate avea cutie de viteze manuala sau automatizata, ambele cu sase trepte.

Articole similare

Ad