Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Rezultate spectaculoase cu Euro 6

Mercedes-Benz Romania a incheiat anul trecut cu putin peste 700 de camioane MB noi livrate, din care circa 15% Euro 6 – devansand la acest capitol, ca pondere si numar, rezultatele producatorului german de pe pietele vecine – si cu aproximativ 50 de Fuso Canter, la care se adauga aproape 300 de vehicule rulate. Asta inseamna o crestere cu peste 30% fata de volumele din 2012.
 

Iar de la 2014 se asteapta sa fie un an stabil, desi cu un nivel ceva mai redus al vanzarilor, care sa echilibreze din nou cererea si oferta in domeniu.

Asa cum declara Ovidiu Pintilie, seful diviziei Mercedes-Benz Trucks din Romania, „inca de la inceputul anului ne-am asteptat ca piata sa creasca si, odata cu ea, si vanzarile noastre, dar am reusit chiar o usoara depasire a cifrelor pe care ni le-am propus“.
Compania a mizat, ca toti ceilalti actori de pe aceasta piata, pe reinnoirea flotelor clientilor mari, dar si pe dorinta transportatorilor de a achizitiona camioane Euro 5 in ultimul an de productie a lor. „Unii au preferat Euro 5 datorita pretului, altii, pentru ca sunt inca rezervati in ceea ce priveste tehnologia Euro 6 si au nevoie de mai mult timp sa se convinga, vor sa vada mai multe camioane Euro 6 pe sosea. Dar noi suntem foarte multumiti de volumul vanzarilor de camioane Euro 6 din 2013, si mai ales de opiniile clientilor care le exploateaza deja, opinii care ne confera un avantaj in 2014. Acestia spun ca au inregistrat rezultate foarte bune din punct de vedere al eficientei, iar scopul nostru nu este doar sa le oferim vehicule Euro 6, care inseamna preturi mai mari, ci sa le oferim o solutie de reducere a costurilor de exploatare pe termen lung mai rentabila decat Euro 5. Si, oricum, date fiind rezultatele mult mai bune inregistrate de MB in Romania la vanzari de camioane Euro 6, prin comparatie cu tarile vecine, putem spune ca transportatorii de aici se adapteaza mai usor la noile tehnologii si inteleg mai bine si mai repede avantajele aduse de acestea.“
Peste 90% din camioanele vandute de MB in Romania in 2013 au ca destinatie transportul international de marfuri generale, marfuri la temperatura controlata sau autoturisme, domenii care au crescut cel mai mult fata de 2012, iar restul se imparte intre distributie, constructii si vehicule de uz municipal, care sunt la nivelul anului anterior.
In cazul MB, clientii care au cumparat anul trecut mai mult de 10 camioane reprezinta circa 35% din volumul sau total de vanzari, toate flotele livrate in 2013 fiind pentru transport pe distanta …

Articole similare

Ad