Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pietele in curs de dezvoltare sunt cele mai interesante pentru DKV

DKV este prezent pe piata din Romania de sapte ani si de atunci a avut o crestere constanta a operatiunilor, inclusiv a numarului de clienti ce folosesc cardul sau de combustibil, care ramane principalul produs din portofoliu. In 2015 au fost cu 40% mai multi clienti decat in 2014, iar unii dintre ei aleg si sa deconteze taxele de drum prin intermediul DKV, recuperarea de TVA si de accize fiind, asa cum arata Robert Vass, country manager DKV Euro Service pentru Romania si Ungaria, un serviciu care castiga rapid teren, deoarece genereaza lichiditati intr-o perioada foarte scurta de timp.
 

In 2014 compania a avut o cifra de afaceri de 175 de milioane de euro, iar tinta pentru 2015 a fost de 190 de milioane de euro.
Asa cum remarca Robert Vass, diferenta cea mai importanta dintre preferintele clientilor est-europeni si cele ale vesticilor sunt ca in est costurile reduse sunt pe primul plan, astfel ca obiceiurile de alimentare cu motorina au la baza politica de preturi din fiecare tara. In plus, proportiile dintre transporturile internationale si cele locale sunt diferite: tarile mai mari, ca Polonia sau Romania, au o piata interna mai mare decat Slovenia, ai carei transportatori se concentreaza si mai mult decat ai nostri asupra internationalului.
In opinia reprezentantului DKV, desi Romania are o pozitie geostrategica buna, cu deschidere la Marea Neagra si la Dunare, si un potential imens de crestere, multi transportatori ocolesc tara noastra din cauza infrastructurii nu atat de bine dezvoltate, iar un alt minus este fiscalitatea excesiva. „Aici trebuie sa incheiem parteneriate cu un numar foarte mare de statii, situatie pe care nu o regasim in alte tari, de exemplu, Austria, pentru ca acolo exista o retea foarte extinsa de autostrazi.“
Cu toate acestea, piata de transport (rutier, feroviar, maritim si aerian) si logistica de la noi creste de la an la an, iar previziunile pentru 2016, din punctul de vedere al DKV, sunt dintre cele mai bune, mai ales datorita costurilor de logistica, inca scazute in Romania in comparatie cu alte tari din Europa de Vest. In plus, piata se extinde si se remarca o crestere pentru companiile de transporturi, multe dintre acestea operand la international.
Alegerea rutei are o importanta crescuta, de aceea DKV a dezvoltat pentru clientii sai instrumente on-line care sa ii ajute la optimizarea folosirii parcului auto. Astfel, DKV Maps le permite sa localizeze usor locatiile din Europa si sa calculeze taxele de drum, pentru ca nu intotdeauna ruta cea mai scurta din punct de vedere geografic este si cea mai ieftina. Iar datorita aplicatiei disponibile pentru smartphone clientii pot primi in timp real informatii despre starea traficului, pot apela cel mai apropiat Call Centre in situatii de urgenta si isi pot salva rutele preferate.
Compania a lansat de curand in Germania cardul destinat autovehiculelor electrice sau hibride, DKW Card+Charge, care poate fi folosit in peste 3.000 de puncte de alimentare. Si un alt serviciu oferit deocamdata doar in vest este managementul flotelor de autoturisme.

Articole similare

Ad