Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Eficienta si siguranta, principalele obiective. Conectivitatea vine puternic din urma.

Conectivitatea este tot mai importanta si in industria semiremorcilor, asa cum s-a vazut la editia din 2016 a IAA Hanovra, dar in functie de domeniul de transport caruia i se adreseaza aceste vehicule exista si alte solutii menite sa creasca eficienta in exploatare, printre care sistemele mai flexibile de ancorare si materialele sau configuratiile care scad greutatea proprie. Iar siguranta traficului, a vehiculelor si a marfii continua sa fie si ea in centrul atentiei. Pentru ca unii producatori importanti – Schmitz, Kogel, Humbaur – au organizat evenimente premergatoare IAA despre care am scris pe larg in august si septembrie, si pentru ca si concurentii de la Trailer Innovation au fost prezentati in ultimele patru numere ale revistei din 2016, mai jos revenim cu detalii despre semiremorcile expuse la Hanovra de Fliegl, Goldhofer, Krone, Lohr, Nooteboom si Schwarzmuller.
 

Deoarece companiile de transport incep sa recunoasca faptul ca cele mai multe curse pot fi efectuate cu doua axe, iar a treia de multe ori doar aduce costuri in plus si scade capacitatea de incarcare, Fliegl propune semiremorcile cu prelata RoadRunner si MegaRunner, cu 20 t incarcatura pe axa. Cadrele exterioare includ Load-Lock-Profile, pentru flexibilitate cat mai mare la ancorarea marfurilor folosind chingi, iar din dotarea lor face parte si Heavy Blocker, o premiera la IAA Hanovra, care are rolul de a proteja semiremorca in caz de impact. Ambele vehicule au functii care sporesc siguranta la parcare si sistem central de blocare mecanica a prelatei Quick Lock System, iar RoadRunner are in plus un ajutor la apropierea de rampa, pentru andocare lina. Prelatele laterale si acoperisul sunt ranforsate si echipate cu sisteme pentru ancorarea marfurilor.
RoadRunner si MegaRunner au capacitatea tehnica de incarcare de circa 26.305 kg, respectiv 26.633 kg, si greutatea proprie de circa 5.695/ 5.367 kg.
Alte sisteme pe care Fliegl le-a expus in premiera la IAA pe aceste modele sunt Trailer Info Center, care afiseaza date despre vehicul (incarcare pe axe, kilometraj, diagnostic si mesagerie), sistemul de monitorizare a presiunii din pneuri TPMS Haldex si liftul mecanic Eco Lift actionat cu presiunea gazului.
Semiremorca Fliegl cu trei axe si constructie usoara pentru transport de bobine ofera acum mai multa flexibilitate si siguranta datorita noii acoperiri a cuvei, si propune, pentru ancorarea marfurilor, profile Load-Lock cu inele Vario, opt perechi de rame de ancorare de 5 t si noua perechi de buzunare. Spatiul dintre axe a fost adaptat astfel incat modelul SDS 390 Standard Greenlight sa poata fi folosit in combinatii cu greutate totala de 44 t.
Semiremorcile basculante conice GreenLine de la Fliegl se remarca prin stabilitate si siguranta in operare, sarcina utila mare si costuri mici de exploatare. Forma conica reduce rezistenta la rulare, bena fiind parte a unui pachet aerodinamic mai amplu disponibil pentru basculantele Fliegl, care include deflectoare speciale de aer. …

Articole similare

Ad