Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Totul in activitatea cotidiana la Hutchinson: STZ-VP 8 (285)

Hutchinson Engineering Services Ltd s-a infiintat in 1979, avand sediul langa Newark, UK. Activitatea companiei este impartita intre cele doua divizii, care includ ingineria de calitate a vehiculelor, inchirierea de macarale si echipamente si, mai ales, serviciile de transport greu. De curand. Hutchinson utilizeaza o semiremorca Goldhofer STZ-VP 8 (825), solicitata intens inca de la inceput.
 

Specialistul in transporturi al companiei, Harry Hughes, are la activ numeroase interventii cu platformele semi-joase de la Goldhofer, fiind „impresionat profund” de angrenajul robust dezvoltat in cadrul acestui vehicul. „Lucrez zilnic cu STZ-VP 8 (825): un cal de povara puternic, ideal pentru toate operatiunile de transport, mai ales pentru proiectele speciale precum mutarea pe teren dificil a unei instalatii hidraulice de foraj! Sistemul modular ne permite sa optam intre configuratii cu cinci pana la opt axe si astfel sa reactionam mai rapid la nevoile crescute din transportul greu.”
Noua platforma de incarcare coborata si-a dovedit utilitatea si la drumurile mai lungi: o macara de 90 t a fost transportata pe o distanta de 110 km de la Cambridge la Lincolnshire, iar un concasor de 85 t din sud-estul Angliei la West Midland. Gratie designului robust al cadrului remorcii, STZ-VP 8 (825) are un moment de torsiune mare si, cu o incarcare pe axa de pana la 16 t, este in prezent cea mai puternica platforma semi-joasa din portofoliul Goldhofer. Sistemul de axe pendulare si-a dovedit eficienta in distributia uniforma a greutatii pe toate rotile, iar unghiul de virare de 65O ii ofera soferului o manevrabilitate maxima in situatii dificile. Posibilitatea de ridicare a suspensiei cu 600 mm califica vehiculul pentru utilizare pe teren dificil.

Articole similare

Ad