Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ca raspuns la cresterea cererii de capacitati de stocare, DB Schenker introduce scanarea spatiala globala

Deoarece lanturile de aprovizionare au fost afectate de pandemia coronavirus, cererea globala pentru capacitati suplimentare de stocare este in crestere. DB Schenker abordeaza aceasta necesitate prin implementarea unei scanari spatiale globale, un nou serviciu pentru identificarea si evaluarea spatiului inactiv disponibil in toate cele 794 din depozitele contractuale proprii de logistica din mai mult de 60 de tari. „In situatia actuala, logistica este cruciala pentru companii si, prin urmare, pentru viata noastra de zi cu zi. Cu reteaua globala de site-uri a DB Schenker, putem oferi flexibilitatea necesara pe toate pietele cheie. Metrii patrati utilizati, de obicei, pentru clienti dedicati, de exemplu, pentru a face fata fluctuatiilor pietei, sunt acum transformati in oportunitati spatiale temporare – pentru a sprijini companiile care au nevoie urgenta de capacitate suplimentara”, a spus Xavier Garijo, membru al consiliului de logistica contractuala la DB Schenker.
Schimbarea comportamentului clientilor din cauza Covid-19 a dus la intarzieri in transport in diferite regiuni de pe glob. In acelasi timp, cresterea cererii consumatorilor pentru anumite bunuri, de exemplu, in sectorul alimentar sau de ingrijire a sanatatii, a dus la o crestere a productiei. Acest lucru a creat o nevoie de spatiu suplimentar de-a lungul a doua dimensiuni: In prezent, obiectele care nu sunt vandute trebuie sa fie stocate temporar, iar companiile trebuie sa creeze stocuri pentru a evita intreruperile aprovizionarii. Noua oferta a DB Schenker ajuta companiile care cauta urgent capacitati de stocare vacante si servicii cu valoare adaugata relevante in aceasta perioada critica. Prin implementarea unei platforme digitale, este posibila o actualizare zilnica a volumului si a caracteristicilor relevante ale spatiului disponibil. „Suntem convinsi ca va exista o cerere mai mare de capacitate de stocare pe termen scurt. Cu noul nostru serviciu, nu numai ca servim piata in aceasta tranzitie la noua normalitate, ci imbunatatim agilitatea si flexibilitatea lanturilor de aprovizionare ale clientilor nostri”, adauga Xavier Garijo. Interesul pentru noul serviciu este deja ridicat: Primii clienti sunt retaileri online, producatori de moda sportiva si electronica, precum si companii industriale.
 

Articole similare

Ad