Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Inovatie la nivel de ambalaj prezentata de Olympus Foods

Producatorul local de lactate Olympus Foods a primit Superior Taste Award din partea International Taste Institute pentru iaurtul cu specific grecesc Stragghisto 2% si a demarat, alaturi de agentia Oxygen, o campanie de comunicare integrata, avand ca mesaj principal inovatia adusa de hartia de orez din interiorul ambalajului, unica in Romania, care absoarbe umiditatea si pastreaza textura produsului, se arata intr-un comunicat.
 
Distinctia primita reprezinta o recunoastere internationala a gustului si a calitatatii iaurtului cu specific grecesc Stragghisto 2% Olympus. Iaurtul a fost testat de o echipa numeroasa formata din cele mai prestigioase asociatii de chefi si somelieri din lume, din peste 20 de tari. Produsul a fost evaluat pentru calitatea sa organoleptica, urmand o abordare sistematica bazata pe criterii internationale de analiza senzoriala: prima impresie a contactului vizual si oflactiv cu produsul, alaturi de textura si gust. „Stragghisto este unul dintre cele mai bune produse din portofoliul Olympus, un iaurt bazat pe o reteta traditionala din inima Greciei, fabricat in Romania, cu lapte 100% colectat de la fermieri locali. Iaurtul cu specific grecesc Stragghisto este un produs premium care aduce, pe langa cel mai ridicat continut de proteine de pe piata, si o inovatie la nivel de ambalaj, hartia naturala de orez”, a declarat Madalina Toma, Marketing Manager Olympus Foods. 
 
Spotul TV al campaniei de comunicare vorbeste despre importanta hartiei de orez, 100% naturala, care pastreaza textura cremoasa si ferma a iaurtului cu specific grecesc, precum si gustul sau inconfundabil: https://www.youtube.com/watch?v=Ki4a5O7NU6w. Campania continua in digital cu o provocare de creativitate adresata consumatorilor, pe https://www.iaurtgrecesc.ro/stragghisto-inspira, si este declinata si in Social Media si PR, printr-o asociere de imagine cu Andreea Berecleanu, jurnalist si persoana publica. 
 
Odata cu aceasta campanie integrata, Olympus Foods comunica si un nou ambalaj pentru produsul Stragghisto, cu o alaturare de auriu cu albastru, care pastreaza originile grecesti, dar care evidentiaza si calitatea superioara a produsului. Iaurtul are un continut scazut de lactoza si cel mai ridicat nivel de proteine fata de produsele din aceeasi categorie de pe piata, datorita tehnologiei avansate de productie.
 

Articole similare

Ad