Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

De la declansarea pandemiei, circa 85% dintre romani au facut doar achizitii de baza

Potrivit unui studiu Aegon Romania, de la decretarea starii de urgenta circa 85% dintre romani au cumparat doar produse care sa le acopere nevoile de baza, care tin de supravietuire, siguranta si sanatate. Din punct de vedere al prioritatilor emotionale, s-a observat ca majoritatea respondentilor, 84%, s-a impartit egal intre cei cu o mentalitate orientata spre depasirea greutatilor si cei care au ramas in expectativa. Rezultatele arata ca aproximativ 42% dintre respondenti s-au concentrat asupra unor valori precum grija, stabilitate si invatare, iar alti 42% au adoptat o mentalitate bazata pe depasirea obstacolelor, explorare si divertisment, pentru a reusi sa se detensioneze.
Principalele obiective ale cercetarii au inclus determinarea modului in care romanii s-au adaptat situatiei actuale, a schimbarilor care au survenit in comportamentul lor de consum, a perceptiei pe care respondentii o au cu privire la viitor, precum si a identificarii nivelului de interes pentru asigurarile de viata. „Rezultatele ne-au confirmat ca, momentan, romanii se limiteaza la achizitii care vizeaza produse de stricta necesitate. Ma bucura, totusi, sa vad ca oamenii incearca sa ramana optimisti si ca tot mai multi incep sa inteleaga ca suntem fragili, ca viata asa cum o stiam ni se poate schimba intr-o secunda si ca este important sa ne pregatim cat de bine putem pentru neprevazut. De asemenea, un alt aspect important este avantul pe care l-a luat online-ul si care tinde sa continue si dupa incheierea starii de urgenta. Cred ca viitorul asigurarilor sta in simplitate si interconexiune, in adaptarea produselor la mediul online si in dezvoltarea platformelor si a magazinelor online”, a explicat Sinziana Maioreanu, CEO al Aegon Romania.

Articole similare

Ad