Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

COVID-19: Olanda, derogari de la Regulamentul 561

In Olanda, transporturile si logistica au fost declarate „forta de munca esentiala”, printre alte segmente. Soferii se plang de cum sunt tratati la depozite, cum ar fi masura interzicerii parasirii camioanelor. Acestia sunt sfatuiti sa isi ia singuri mancarea.
Una din problemele principale pentru soferii care ajung in prezent in Italia este masa, deoarece toate restaurantele de pe autostrazi sunt inchise dupa ora 18.00. Acum, unele restaurante, iar numarul lor creste rapid, accepta comenzi prin telefon sau prin e-mail. Soferii pot gasi o parcare potrivita pentru camioanele lor langa un restaurant. Acestia vor primi masa ca o „livrare la domiciliu” speciala. 
Revenind la teritoriul olandez, asociatiile nationale de transport au solicitat guvernului sa aiba restaurante deschise pentru soferii de camion. Guvernul a demarat programe de sprijin financiar pentru companiile afectate cel mai mult de situatia provocata de coronavirus. Tot aici, DAF a anuntat ca va opri linia de productie incepand din 23 martie, Scania la fel, din 25 martie in Zwolle si Meppel. Granitele Olandei sunt inchise pentru cetateni non-UE din 19 martie. 
Pe Regulamentul 561, timpii de conducere sunt flexibili, intre 9 si 11 ore, in timp ce pauza de odihna saptamanala este intre 56 si 60 de ore. Pauza normala de 45 h poate fi luata dupa o perioada de 7 zile, nu 6 zile ca pana acum.

Articole similare