Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Primele basculante Renault Trucks K 8×6

Renault Trucks a livrat in premiera in Romania primele basculante din gama K cu o configuratie speciala 8×6, la o firma de constructii din judetul Brasov. Avantajele fata de un camion 8×4 obisnuit il reprezinta o capacitate de a iesi din situatii dificile mai mare, poate urca pante mai abrupte si are o garda la sol mai mare. Acest gen de specificatie este potrivita pentru exploatare in mine, cariere, la deszapezire si in general pentru relief cu pante abrupte. Mai deosebit fata de alte vehicule de acelasi tip este faptul ca axa 1 este axa viratoare si motoare, ceea ce face ca vehiculul sa fie mai pregatit pentru drumuri neamenajate.

In afara acestor configuratii mai deosebite, Renault Trucks vine in aceasta perioada cu o oferta speciala la sasiele de constructii 8×4, numita sugestiv “Rabla in constructii”. Practic, clientii pot aduce orice camion vechi la schimb, de orice tip si orice marca si isi cumpara astfel o basculanta sau o betoniera noua. In plus, primesc si un voucher de service de 1000 euro+tva. 
 
Din experienta clientilor sai, Renault Trucks K este un camion “pe care te poti baza”. Gamele K si C fac fata celor mai dure provocari tocmai datorita constructiei robuste si a unei capacitati de tractiune de exceptie. In plus, echiparile de top asigura soferului siguranta si confortul de care are nevoie pentru o eficienta maxima.


 

De exemplu, basculantele Renault Trucks, configurate pentru stoc, au motor puternic 480 CP, treapta CRAWL, care se traduce intr-o tractiune mare la viteza foarte mica si cea mai mare capacitate de trecere peste obstacole de pe piata cu o garda la sol de 365 mm fata. Arcurile spate sunt de 32t, lonjeroanele sunt dublate, exista grilaj metalic pe faruri, monitorizare presiune pneuri, viteza constanta la coborarea pantei si asistenta la pornirea in rampa, treapta pe aripa si bara de sprijin stanga. Intocmai ca la un camion de lunga distanta, nu lipseste sistemul de monitorizare a flotei Optifleet, in mod gratuit timp de 1 an. Benele sunt de 18,6 m3, Hardox 450, podea 8 mm, obloane 6 mm.
 
Sasiele de betoniere din gama C sunt de 41 de tone si au in general motor de 430 CP. Lonjeroanele sunt de asemenea dublate, exista protectie faruri si grilaj metalic, asistenta la pornirea din rampa, rezervor apa presurizat, bara fata metalica, parasolar exterior si Optifleet gratis 1 an. Malaxoarele sunt in general Cifa 10m3.

“In concluzie, suntem pregatiti pentru toate aplicatiile in constructii cu un camion robust, a carui fiabilitate a fost testata de clienti de mai bine de 7 ani, de la lansarea noii game Renault Trucks”, a declarant Ginel Trinca, director Renault Trucks Romania.

Articole similare

Ad