Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Groupe Renault se dezvoltă în jurul mărcilor sale

Groupe Renault intenționează să dezvolte organizația în jurul mărcilor sale, grupându-le în patru unități de business (“business units”): Renault, Dacia, Alpine și Noi mobilități.

Proiectul își propune să creeze o organizație mai simplă și mai orientată către rezultate, consolidând coeziunea, motivația și sentimentul de apartenență al echipelor, grupate astfel, pe mărci, se arată într-un comunicat al Renault. Obiectivul este să ofere fiecărei unități o organizare autonomă. Se va lua în considerare organizarea funcțiilor la nivel transversal.

Compania are nevoie să își schimbe <<stilul de joc>> și să treacă de la urmărirea volumelor la urmărirea valorii și profitabilității. Organizarea în jurul a patru mărci puternice și funcții transversale extinse ar face posibil lucrul într-un mod mai simplu, mai orientat către piețe și către clienți, cu spirit de echipă, pentru a căuta cel mai bun rezultat posibil. Aceasta este o pârghie esențială pentru redresarea Grupului“, a declarat Luca de Meo, CEO Groupe Renault.

În cadrul acestui proiect, reflecția asupra creării, organizării și implementării acestor noi unități de business va fi coordonată de:

  •   Luca de Meo, CEO Groupe Renault, pentru Renault,
  •   Denis Le Vot, EVP, regions, sales and marketing, Groupe Renault, pentru Dacia,
  •   Cyril Abiteboul, Managing director of Renault Sport Racing, pentru Alpine,
  •   Clotilde Delbos, Deputy chief executive officer and chief financial officer, Groupe Renault, pentru Noi mobilități.

Articole similare

Ad