Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Un nou serviciu intercontinental GEODIS pentru clienții din e-commerce

Pentru a le oferi consumatorilor europeni livrări de încredere, la prețuri avantajoase, pentru produse din America de Nord, GEODIS lansează MyParcel, un serviciu de livrare garantată în 4-6 zile, B2C, din SUA către 27 de țări europene.

Inițiativa vine ca urmare a faptului că s-a constatat că, deși sunt tot mai mulți oameni care vizitează website-uri comerciale aflate pe alte continente, ei își abandonează adesea căutările din cauza costurilor mari de transport, timpului prea mare până la livrare, taxelor vamale, altor taxe despre care nu știu decât după ce fac plata și din cauza faptului că nu există o politică de retur sau, în orice caz, nu una clară.

Pentru început vor fi livrate colete mici din SUA către consumatorii finali din 27 de țări europene, după care serviciul se va extinde treptat la nivel global. El include validarea adreselor de livrare și a codurilor produselor, un calculator de taxe vamale, o opțiune de reprogramare a livrării și urmărirea comenzii de-a lungul lanțului de livrare.

Pentru producătorii de bunuri, GEODIS MyParcel oferă o modalitate simplă și inovatoare de a începe sau de a dezvolta vânzările online la scară globală. Cu atât mai mult cu cât în următoarele luni se vor adăuga noi destinații și noi țări de origine a produselor, ca parte a strategiei de dezvoltare globală a comerțului electronic.

Articole similare

Ad