Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

5% din camioanele franceze sunt încă trase pe dreapta

Cu impactul pandemiei încă resimțit în întreaga industrie a transportului rutier, multe întreprinderi mici și mijlocii din ţări din întreaga lume se luptă să supraviețuiască. Potrivit Federaţiei Naţionale pentru Transporturi Rutiere (FNTR), citată de IRU, transportatorii rutieri din Franța încă suferă, deși sectorul în ansamblu se află într-o poziție mai bună decât la începutul pandemiei când, de exemplu, veniturile din primul trimestru au scăzut cu 27%. Chiar și acum, 5% din camioane sunt încă nefuncționale, iar veniturile din sector au scăzut cu 12% în iunie.

Cele mai afectate companii sunt cele care lucrează în automotive și cele care transportă materiale periculoase. În iunie, 76% dintre camioanele din sectorul auto și 70% din cele de transport de mărfuri periculoase erau încă neoperative. De asemenea, companiile de mutări nu au funcționat deloc între martie și mai.

Lucrătorii din sectorul transportului de mărfuri generale nu au fost afectați grav, grație măsurilor guvernamentale de sprijin. În iunie, 4% dintre angajați lucrau în continuare în regim temporar.

Deși 55% dintre manageri consideră că forța de muncă va rămâne stabilă în următoarele trei luni, o treime din companii anticipează reducerea numărului de angajați. Deşi doar 11% prezic că vor avea dificultăți în recrutarea personalului, încă există o mare incertitudine cu privire la viitorul forței de muncă din sector.

În prezent, în Franța, 89% din mărfuri sunt transportate pe șosea.

Articole similare

Ad