Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noul MAN TGE, mai conectat ca niciodată!

Noul MAN TGE vine echipat în standard cu așa numita cutie MAN Telematics. În plus, van-ul beneficiază și de o nouă generație de sisteme de infotainment, care sunt compatibile cu online-ul, devenind astfel posibile numeroase funcții noi.

MAN Telematics include, printre altele, funcția de Live Traffic, alături de alte aplicații care îi vor face viața mai ușoară șoferului, oferindu-i informații importante într-un timp foarte scurt. Primele aplicații, potrivit oficialilor MAN, sunt cele legate de parcări disponibile și stații de carburant, fiind integrate în pachetul de navigație. Mai mult, aplicațiile sunt conectate la internet, ceea ce înseamnă furnizarea unor informații la zi privind tarifele de parcare sau prețurile privind carburantul. MAN TGE primește, de asemenea, o generație complet nouă de sisteme de infotainment, și ele conectate la internet. Noile sisteme, explică producătorul, sunt disponibile pentru toate modelele MAN TGE cu motoare diesel produse pentru 2021. Producția a început deja pentru noul model.

În afara noilor sisteme, cabina noului TGE este echipată cu un modul inovativ format din trei butoane, ce crește siguranța și confortul șoferului. Practic, cu aceste noi funcții online, MAN promovează digitalizarea în sectorul de utilitare ușoare.

Modulul are două butoane de culoare gri și un buton de urgență de culoare roșie. Prin intermediul acestora pot fi apelate funcții de asistență de urgență, fie numărul unic 112 în caz de accident, fie depanarea MAN în caz de probleme cu vehiculul. Totul se face online, fără a fi folosit vreun telefon.

Când butonul roșu este apăsat, sau atunci când airbagul este activat, este făcută legătura audio cu centrul de urgență prin intermediul numărului unic 112. Modulul transmite simultan locația vehiculului și alte informații importante pentru echipele de salvatori.  

La rândul său, așa cum îi spune și numele, butonul de asistență de service este o funcție prin care șoferul este pus în legătură cu o persoană din centrul de asistență mobilă al MAN. În același timp, sistemul transmite în rețea diverse date precum locație sau coduri de eroare, permițând astfel o acuratețe mai mare în diagnoză. Cel de-al treilea buton, cu pictograma „i“ se referă tot la centrul MAN Mobile24 Call Centre, doar că acum îi sunt oferite șoferului diverse informații referitoare la starea vehiculului.

Modulul cu cele trei butoane este oferit cu toate cele patru sisteme noi de infotainment, contra cost în varianta basic „MAN Radio Van“ și standard în celelalte. Este vorba despre „MAN Media Van”, „MAN Media Van Business” și „MAN Media Van Business Navigation”.

Articole similare

Ad