Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Fulfillment by eMAG, de trei ori mai mulți clienți pentru care oferă servicii logistice

Fulfillment by eMAG (FBE), serviciul de logistică oferit de retailerul online partenerilor săi din Marketplace, a atras de trei ori mai mulți comercianți în perioada pandemiei, a declarat Marian Tudor, Director Warehouse Operations eMAG Romania și Ungaria, în cadrul videoconferinței Tranzit, „Modelul logistic pentru e-Commerce – de la construcția și utilarea depozitului și până la livrare“.

În paralel cu creșterea numărului de parteneri din Marketplace, retailerul și-a dezvoltat și divizia de fulfillment pentru a putea oferi clienților care cumpără de la un partener din Marketplace aceleași condiții de care beneficiază atunci când cumpără de la eMAG.

Serviciul FBE a fost lansat anul trecut, fiind dezvoltat în urma unei investiții de 1 milion de euro. Acum, într-o perioadă în care comerțul online a crescut foarte mult, impulsionat de restricțiile cauzate de virusul COVID-19, numărul de parteneri care au apelat la serviciile logistice ale eMAG s-a triplat.

Sellerii au fost integrați în fluxurile logistice interne ale eMAG și au beneficiat astfel de toată expertiza câștigată de companie în urma procesării produselor proprii, alături de manipularea, stocarea și livrarea acestora, totul la un cost fix, după cum a mai punctat Marian Tudor.

Articole similare

Ad