Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vivre și-a mărit cu 40% numărul de produse și își extinde suprafața de depozitare

Vivre își extinde suprafața de depozitare cu încă 10.000 m2 în București, ajungând astfel la peste 25.000 de m2. Investițiile au fost făcute pentru a acomoda volumele în creștere, anul acesta fiind furnizate cu circa 40% mai multe referințe decât anul trecut.

Centrele logistice Vivre au fost extinse progresiv în cei 8 ani de la deschidere. Deși nu este modelul logistic ideal, după cum a explicat Andrei Stănescu, Chief Commercial Officer Vivre, compania operează în șapte arii diferite și în cinci depozite situate la două adrese separate.

Pentru Vivre funcționează, pentru că avem această mare varietate de produse. Comparativ cu produsele de mari dimensiuni, așa cum sunt canapele și colțarele, de exemplu, cănile sau decorațiunile mici au nevoie de un anumite regim de depozitare și de picking. Deci această eterogenitate nu ne incomodează, dimpotrivă, pe timpul pandemiei chiar ne-a ajutat pentru că nu am avut toți oamenii în același loc“, a declarat Andrei Stănescu în cadrul videoconferinței Tranzit „Modelul logistic pentru e-Commerce – de la construcția și utilarea depozitului și până la livrare“.

Unul dintre atuurile retailerului de mobilă și decorațiuni este varietatea de produse, anul acesta fiind furnizate cu circa 40% mai multe referințe decât anul trecut, în condițiile în care gradul de rotație este foarte mare, nefiind disponibile toate produsele de anul trecut. Iar integrarea unui număr mare de furnizori în combinație cu o varietate de produse din punct de vedere al dimensiunilor, pune o presiune foarte mare pe partea de logistică.

Ce am făcut deja? Plecând de la ariile pe care le avem, dacă în ceea ce privește produsele de mici dimensiuni poți dezvolta și poți veni cu soluții de automatizare a proceselor, în zona de produse mari, cum sunt canapele, spre exemplu, am apelat la noi spații de depozitare și forță de muncă operațională“, a mai arătat Andrei Stănescu.

În prezent, compania este pe punctul de a finaliza o investiție importantă, extensia cu 10.000 m2 a unuia dintre depozite, suprafață construită tocmai pentru a acomoda mai bine volumele în creștere, pe primele șase luni fiind înregistrat un plus de 50% comparativ cu H1 din 2019. De la începutul anului și până în prezent valoarea investiției în logistică se ridică la circa 2 milioane de euro și cuprinde, pe lângă construcțiile noi, achiziția de utilaje și echipamente, precum și noi sisteme de depozitare. La final de an, Vivre se așteaptă la o cifră de afaceri ce va depăși pragul de 60 de milioane de euro.

Articole similare

Ad