Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

IB Cargo îşi schimbă identitatea vizuală

Casa de expediţii IB Cargo a decis să schimbe identitatea vizuală a companiei printr-un nou logo menit să alinieze viziunea şi valorile IB Cargo cu imaginea de brand.

„Activam intr-un sector unde viteza este cuvantul cheie definitoriu, astfel ca, odata cu noua identitate vizuala am integrat si simbolul sagetii pentru a ilustra natura noastra progresiva, inovatie si toate valorile brandului nostru: atitudine de tip <<se poate>, spirit antreprenorial, ingeniozitate, integritate. Linia curbata utilizata in simbolul sagetii reprezinta flexibilitate, transformare si schimbare, iar fontul utilizat a fost actualizat la tendintele de design ale anului 2020”, arata compania într-un comunicat.

De 12 ani IB Cargo este un partener de incredere pentru mii de clienti din Romania si nu numai, oferind servicii complete si personalizate de transport aerian, maritim, rutier, feroviar, time critical, precum si servicii adiacente.

Prin aceasta schimbare a identitatii de brand ne dorim sa transmitem un mesaj puternic partenerilor nostri, ca suntem o echipa si un business solid, apropiat de toti partenerii si adaptat in permanenta la cele mai noi tendinte, inclusiv din punct de vedere al imaginii. Odata cu noul vizual de brand vor urma dezvoltari noi care ne vor completa portofoliul”, a declarat Catalin Putineanu, Fondator si Managing Partner IB Cargo.

Articole similare

Ad