Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Grupul Renault, vânzări cu 8,2% mai mici în trimestrul trei. Dacia înregistrează și ea o scădere de 9,9 %

Grupul Renault înregistrează, în cel de-al treilea trimestru al acestui an, o cifră de afaceri de 10,374 miliarde de euro, în scădere cu 8,2 %, față de anul trecut, o performanță comparativ cu situația înregistrată la începutul anului, mulțumită în special unei reveniri a vânzărilor în Europa. La un nivel al cursului de schimb și perimetru constante, scăderea ar fi fost de 3,2 %.

Trimestrul al treilea 2020 este marcat de o redresare a tendinței pieței auto mondiale, în scădere cu 4,0 %, comparativ cu scăderea de 28 % în primul semestru, arată compania într-un comunicat. În total, la nivel de Grup au fost comercializate 806.320 vehicule în acest trimestru, cu 6,1 % mai puțin, comparativ cu același trimestru din 2019.

Acest al treilea trimestru evidențiază evoluția politicii noastre comerciale care acum favorizează profitabilitatea în ceea ce privește volumele. Performanța noastră în electrice, primirea foarte bună a modelelor E-TECH hibride, rezervele noastre de lichiditate și dinamica pozitivă a echipelor, ne fac încrezători în capacitatea Grupului de a se redresa“, a declarat Luca de Meo, director general Renault.

Marca Renault își consolidează poziția de lider pentru vehiculele electrice și accelerează lansarea gamei E-TECH hibridă și plug-in hibrid în Europa.

Grupul și-a intensificat politica sa de disciplină a prețurilor în cursul acestui trimestru.

În Europa

Pe o piață europeană în scădere cu 5,0 %, Grupul își menține o bună dinamică cu 405.223 unități vândute pe trimestrul al treilea (-2,9 %). Cota de piață crește cu 0,2 puncte la 10,3 %. Vânzările mărcii Renault sunt în creștere cu 0,8 % grație succesului modelelor Clio, Captur și ZOE, care sunt fiecare lider în categoria lor. Vânzările mărcii Dacia sunt în scădere cu 9,9 %, în principal din cauza unei baze de comparație ridicată la nivelul trimestrului al treilea 2019.

În afara Europei

Vânzările Grupului sunt în scădere cu 9,0 %, în principal, generate de scăderea vânzărilor în Brazilia (-50,9 %), din cauza diminuării puternice a pieței și a evoluției politicii comerciale care privilegiază acum profitabilitatea volumelor.

În Rusia, a doua piață a Groupe Renault, marca LADA este în creștere cu 4,5 % pe trimestru, pe o piață în creștere (+ 3,7 %). Groupe Renault este lider, având o cotă de piață de 28,8 %, generată de modelele LADA Granta și LADA Vesta, cele două vehicule, cel mai vândute de pe piață.

În Turcia, pe o piață care și-a revenit puternic, (+178,0 %), Groupe Renault a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 131,1 % în trimestrul al treilea, comparativ cu 2019.

Foto: automarket.ro

Articole similare

Ad