Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cererea de vehicule comerciale a scăzut cu 22,2% în UE

Potrivit ACEA, în primele zece luni, cererea de vehicule comerciale a scăzut cu 22,2% în UE, însumând 1,4 milioane de înmatriculări. Deși scăderile au fost mai puțin grave decât în ​​prima jumătate a anului, toate cele 27 de piețe din UE au continuat să înregistreze contracţii de două cifre, inclusiv cele patru mari: Spania (-30,4%), Franța (-19,8% ), Germania (-18,4%) și Italia (-18,4%).

Înmatriculările de vehicule comerciale ușoare (LCV) noi, de până la 3,5 t, au scăzut cu 20,5% în întreaga UE în primele zece luni. Între cele mai mari patru piețe ale UE, Spania a înregistrat cea mai puternică scădere a cererii (-30,7%), urmată fiind de Franța (-18,9%), Italia (-18,2%) și Germania (-15,5%).

Din ianuarie până în octombrie 2020, 161.002 camioane grele, de peste 16 t, au fost înmatriculate în UE, în scădere cu 32,4% comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior. Fiecare dintre cele 27 de piețe ale UE a înregistrat scăderi de două cifre, inclusiv Germania (-30,9%), Franța (-30,3%), Spania (-26,9%) și Italia (-17,9%).

În primele zece luni ale anului, înmatriculările de vehicule comerciale noi din segmentul mediu au scăzut brusc în întreaga UE, inclusiv pe cele patru piețe importante: Spania (-26,0%), Franța (-28,5%), Germania (-28,1%) și Italia (-18,3%). În total, au fost înmatriculate 201.258 de camioane, cu 30,3% mai puțin decât din ianuarie până în octombrie 2019.

Cererea pentru autobuze și autocare s-a redus în UE cu 25,2%, numărând un total de 22.882 de înmatriculări noi. În ceea ce privește cele mai mari piețe din UE, Spania (-44,6%) și Italia (-30,7%) au continuat să scadă, în timp ce în Franța (-11,4%) și Germania (-4,2%) recesiunea s-a mai slăbit.

Articole similare

Ad