Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Portul Cuxhaven este pregătit pentru Brexit

La 31 decembrie, perioada de tranziție se încheie, iar portul german Cuxhaven se declară pregătit pentru asta: operatorii portuari, oficialii vamali și companiile de transport maritim au lucrat intens în ultimele 24 de luni, astfel încât, începând cu primul minut de Brexit, clienții vor beneficia de procese vamale, dar și de manipulare a mărfurilor, fluide.

În portul Cuxhaven, aproximativ 70% din încărcăturile manipulate sunt generate de tranzitul către Marea Britanie. Din acest motiv, operatorii de terminale și de transport maritim din Cuxhaven implicaţi în tranzacții către / din Anglia și-au reînnoit statutul de AEO, pentru a accelera procesarea vamală pentru țări terțe, cum ar fi Regatul Unit după Brexit. De asemenea, membrii Asociației Portului Cuxhaven (HWG), inclusiv Cuxport și compania de transport maritim danez DFDS A / S, au implementat interfețele electronice necesare sistemului IT ATLAS, operat în vamă și şi-au instruit personalul în consecință. „Cuxhaven este pregătit pentru Brexit. Încă din primul minut, vom oferi prelucrări vamale fără blocaje sau întreruperi de trafic –  asta și pentru că putem expedia remorcile fără șoferii lor. Importurile cu documente vamale incorecte sau lipsă pot fi separate într-o zonă extinsă astfel încât să nu împiedice sau să întârzie alte transporturi”, explică Peter Zint, președintele Asociației Portului Cuxhaven, director al Cuxport GmbH.

Avantajul transporturilor de remorci neînsoțite este că, în cazul unor întârzieri în procesul vamal, nu apar costuri adăugate pentru șoferi și camioane. Pentru camioanele cu remorci cu acte vamale corecte, Cuxhaven garantează prelucrarea fără întârziere și o plecare punctuală a navei. Astfel, lanțul de transport devine mai fiabil și predictibil, iar şoferii și camioanele nu trebuie să aștepte după vehiculele din fața lor, ci pot părăsi direct portul pentru a-şi continua sarcinile. În plus, depozitul vamal este disponibil pentru mărfurile importate care trebuie să rămână în port mai mult de 90 de zile.

Articole similare

Ad