Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Obiectiv îndeplinit pentru Volvo Trucks în 2020 și optimism pentru 2021

Volvo Trucks a vândut în primele 11 luni din 2020 în România peste 600 de camioane noi, în special autotractoare, și își propune ca în viitorul apropiat să promoveze mai mult rigidele. Și fără pandemie Volvo Group anticipase la nivel global o scădere de volume, deoarece se estima că sectorul economic în ansamblu va înregistra o scădere, dar și pentru că nu se știa exact cum va afecta piața Pachetul Mobilitate.

De aceea, după un început promițător de an, compania a luat, așa cum declară Per Forsberg, noul director general pentru România, măsuri impuse de situația dificilă din timpul primei faze a crizei sanitare, închizând complet fabricile șase săptămâni, dar făcând tot posibilul pentru a oferi piese de schimb și servicii de întreținere/reparații, astfel încât camioanele să fie mereu disponibile.

După oprirea completă a producției și după scăderea dramatică a vânzărilor și chiar anularea unor comenzi deja lansate, Volvo Trucks  Romania a încheiat numeroase contracte în a doua parte a lui 2020. Și, în condițiile în care piața totală de camioane de la noi a scăzut mult în 2020, producătorul suedez și-a sporit cota pe toate segmentele. Iar spre final de an clienții erau mai încrezători în viitor, deși în același timp încearcă să nu investească foarte mult, din cauza instabilității din perioada următoare. În aceste condiții, Volvo Trucks se așteaptă ca 2021 să fie un an în care piața totală să își revină ușor în ultimele două trimestre spre un nivel normal, iar vânzările să crească puțin față de 2020, în funcție însă și de ce se va mai decide în legătură cu Pachetul Mobilitate. „În ceea ce ne privește, avem în față un an foarte interesant, cu o gamă fantastică în portofoliu, inclusiv camioane electrice, și cu oameni fantastici în echipă. Un an în care vom avea un nou service, o ofertă nouă de servicii conectate și o mulțime de vizite la clienți.“

Articole similare

Ad