Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

IVECO România a purtat deja în 2021 discuții avansate pentru camioane pe LNG

Producătorul italian a avut numeroase cereri de camioane pe gaz din vestul Europei, dar și câteva livrări în România, și a organizat la final de an un eveniment online prin care și-a propus să sublinieze beneficiile pe care le aduc aceste tehnologii atât pentru mediu, cât și pentru eficiența transportatorilor. Problema la noi este lipsa unei rețele de alimentare cu LNG – cea mai apropiată stație este la Budapesta, deci camioanele operatorilor din vestul țării pot ajunge la sediu la întoarcere din curse internaționale – și rețeaua încă insuficient dezvoltată de alimentare cu CNG, pentru cei care folosesc vehiculele pe piața locală.

2021 a început în forță pentru IVECO România din punctul de vedere al autovehiculelor cu propulsii alternative, existând încă din prima decadă a lui ianuarie discuții avansate, aproape de concretizare, cu mai mulți clienți, pentru flote de camioane alimentate cu LNG.

Prețurile acestora nu s-au modificat în 2020 față de 2019, după cum și cele ale camioanelor diesel au rămas cam la fel.

Andrei Gagea, Business Director IVECO România, speră ca după reluarea activității în noul an să primească din partea autorităților un punct de vedere referitor la cele discutate în cadrul evenimentului dedicat propulsiilor alternative și chiar o decizie legată de măsuri de sprijinire a achizițiilor de vehicule mai puțin poluante. Oricum compania își propune ca evenimentul realizat în decembrie să nu fie singular, ci evenimente similare să devină repetitive pentru promovarea noilor tehnologii, și continuă dialogul cu firmele interesate să dezvolte rețele de distribuție a gazului pe teritoriul României.

Articole similare

Ad