Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Otokar şi-a crescut vânzările în 2020, în ciuda pandemiei

Otokar a anunţat recent, în cadrul unei conferinţe de presă desfăşurată online, că şi-a crescut vânzările în 2020, în ciuda pandemiei, şi îşi păstrează poziţia de lider de piaţă în Turcia.

De asemenea, Otokar a comunicat finalizarea cu succes a testelor pentru autobuzul „Electra City”, cu zero emisii, realizate în cooperare cu Universitatea Okan, din Turcia.

Anul trecut a început foarte bine, după care trimestrul al doilea a adus recesiunea determinată de starea de urgenţă. Producţia – oprită timp de o lună – a fost reluată la sfârşitul lui aprilie, iar din iunie piaţa a început să îşi revină, a declarat Basri Akgül, director general adjunct Otokar. „La o privire de ansamblu, piaţa de vehicule de transport persoane din Turcia a crescut cu 14%, în timp ce vânzările pe toate segmentele de piaţă pe care operăm au crescut cu 2%“.

Otokar, care a alocat 8% din cifra de afaceri pentru cercetare şi dezvoltare în ultimii 10 ani, a realizat în contextul pandemiei un pachet „Safe Bus” pentru transportul urban, prin care autobuzul se dezinfectează singur, graţie sistemului automat de sterilizare, monitorizează temperatura pasagerilor şi purtatul măştii. Pachetul a fost livrat prima dată pentru flota de transport dn Izmir, iar apoi şi în Malta.

Articole similare

Ad