Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Postis lansează un instrument ce permite opțiuni mai multe de livrare

Postis, primul startup LogTech din România, a lansat un instrument ce permite cumpărătorilor finali să aleagă modul în care doresc să le fie livrate comenzile, aceștia putând să opteze unde, când și cum să fie efectuată livrarea. Magazinele online care utilizează deja Delivery Widget-ul Postis se bucură de o rată scăzută de abandon a coșului de cumpărături și de creșterea ratei de conversie datorată flexibilității îmbinate cu ușurința de a alege.

Noul tool poate fi integrat ușor în orice site de eCommerce, plug&play și fără dezvoltări semnificative. Acesta deschide către cumpărătorii online posibilitatea de a alege modul în care vor să le fie livrate comenzile, în funcție de program, obiceiurile de cumpărare, locul în care se află la un moment. În funcție de opțiunile de livrare pe care le are active retailerul respectiv în Platforma Postis, clienții finali aleg:

  • Unde li se livrează – pot alege livrarea prin curier la adresa indicată (eg. acasa, la birou) sau ridicare personală dintr-unul din lockerele rețelelor partenere sau chiar din magazinele fizice ale retailerului
  • Când li se livrează – pot alege între livrări express sub 1 ora (în anumite localități), standard (next day) sau programate (la data și ora preferate de cumpărător)

În acest fel, retailerii online pot îmbunătați experiența de cumpărare și închidere a coșului și cresc retenția și loialitatea clienților lor. Livrarea și post-livrarea au devenit parte din experiența de cumpărare și modul în care coletele se livrează poate influența decizia de cumpărare. Se întâmplă de multe ori ca un colet întârziat sau cu ambalajul rupt să fie refuzat, ceea ce transformă o vânzare care aparent s-a încheiat cu succes într-un generator de costuri cu returul, reintroducerea produselor în stoc, reambalarea și revânzarea, uneori la preț redus“, arată compania într-un comunicat.

Delivery Widget-ul face parte din suita de aplicații IT dezvoltate de Postis pentru a transforma procesele de logistică și livrare în instrumente puternice de marketing, customer engagement și loializare. Printre acestea, mai amintim:

  • Centrele de comunicare integrată prin SMS și e-mail pentru informarea permanentă asupra statusului de livrare, oferirea de informații suplimentare sau comerciale
  • Integrarea în procesul de livrare a formularelor de feedback, rating și NPS
  • Optimizarea automată a alegerii celei mai bune variante de livrare inclusiv pe baza performanței anterioare și a feedback-ului altor clienți

Articole similare

Ad