Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

În ciuda criticilor UE, Germania încurajează producţia şi utilizarea de bio-LNG

Din dorinţa de a pune LNG la dispoziția operatorilor de flote la nivel național, mai ales în hub-uri importante, operatorul stației de alimentare Alternoil din Steinfeld (Germania) continuă extinderea rețelei sale de gaze naturale lichefiate. La numai un an de la deschiderea primei stații LNG Alternoil din Bakum, pe autostrada A1, compania avea deja 16 stații disponibile pentru clienți. Rețeaua se întinde de la Baden (Ettenheim) la Berlin (Grünheide) și de la Lübeck (Reinfeld) la München (Eching). În viitor, Alternoil dorește să construiască 40 de stații de alimentare cu LNG în Germania împreună cu parteneri. Dezvoltarea infrastructurii merge mână în mână cu creșterea capacității pentru bio- LNG. „Suntem prima companie care aduce bio- LNG pe piață, cu certificare RED-cert de sustenabilitate a biocombustibililor și a biomasei”, explică directorul general al Alternoil, Alexander Renz.

Alternoil oferă bio-metan sub marca Reefuel la propriile stații. În plus, vânzările vor fi posibile în curând şi prin cardurile de combustibil din rețeaua partenerului. „Este cel mai curat combustibil de pe piață”, subliniază Renz. Compania adaugă în prezent 10% biometan obţinut din deșeuri municipale sau agricole. Cu această combinație, este deja posibilă o reducere a CO2 cu un sfert, în comparație cu motorina convențională, zgomotul motorului este redus la jumătate, emisiile de praf fin cu 95%, iar emisiile de sulf și oxid de azot sunt, de asemenea, reduse semnificativ. „Prin utilizarea LNG și în special a bio-LNG, putem contribui eficient la atingerea obiectivelor climatice până în 2030 și 2050”, explică Alexander Renz. Deşi consideră că îmbunătăţeşte astfel imaginea publică a vehiculelor grele, acesta nu neagă faptul că UE nu consideră LNG drept combustibilul ideal, iar criticile aduse politicii germane de subvenționare provoacă iritații în industrie.

Articole similare

Ad