Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Daimler Trucks AG prevede o creștere semnificativă a vânzărilor în 2021

În primele 2 trimestre ale anului 2020, Daimler Trucks AG a înregistrat o scădere semnificativă pe piețele importante, care au fost afectate suplimentar de efectele economice ale COVID-19. Pe parcursul întregului an de afaceri, această dezvoltare a marcat o scădere de aproximativ 30% atât în ​​regiunea nord-americană, cât și în cea a UE30. În al doilea trimestru piețele de camioane din America de Nord și Europa, cele mai grav afectate de COVID-19, au scăzut chiar cu mai mult de jumătate comparativ cu aprilie și mai 2019. Bineînțeles, această evoluție a avut un impact asupra vânzărilor, veniturilor și câștigurilor unitare ale companiei. Cu aproximativ 378.500 de camioane și autobuze livrate, vânzările de unități Daimler Trucks & Buses 2020 au fost cu aproximativ o treime sub nivelul anului precedent (anul precedent: 521.100). Ca urmare a acestei scăderi semnificative a volumului de vânzări unitare, veniturile companiei au scăzut la aproximativ 35 de miliarde de euro în 2020 (anul precedent: 44 miliarde de euro). EBIT-ul ajustat (câștiguri înainte de dobânzi și impozite) a fost de 678 milioane de euro (2019: 2.672 milioane de euro). Randamentul ajustat al vânzărilor (RoS) în 2020 a fost de 2% și, astfel, în scădere față de anul precedent, de 6%. Fluxul de numerar înainte de dobânzi și impozite (CFBIT) s-a ridicat la 2.513 milioane de euro în anul de raportare (2019: 2.654 milioane de euro).

În 2020, cheltuielile de cercetare și dezvoltare ale camioanelor și autobuzelor Daimler s-au ridicat la 1,5 miliarde de euro (anul anterior: 1,7 miliarde de euro). În ciuda reducerilor legate de pandemie în bugetul de dezvoltare, subiectele conducerii automate, electromobilitatea – inclusiv eActros – și conectivitatea au jucat un rol important. Alte domenii de concentrare au inclus generațiile succesive pentru produsele existente, eficiența consumului de combustibil și reducerea emisiilor, precum și produse și tehnologii personalizate pentru piețe importante în creștere.

În mod încurajator, o recuperare vizibilă a avut loc în trimestrul al treilea în cele mai importante piețe și regiuni, în special în America de Nord și în UE30. Daimler Trucks a vândut un total de aproximativ 121.000 de unități în trimestrul IV al anului 2020, comparativ cu doar aproximativ 61.000 de unități în al doilea trimestru, care a fost cel mai puternic afectat de pandemie. Un alt semnal pozitiv, pentru o revenire la normalitate în acest context, este aportul de comenzi, care pentru Daimler Trucks & Buses, în întreg anul 2020, a revenit practic la nivelul anului precedent. Cu un volum de comenzi de aproximativ 175.000 de unități, trimestrul IV din 2020 a fost, de asemenea, unul dintre cele mai puternice trimestre pentru comenzile din istoria companiei. În ciuda condițiilor dificile din 2020, Daimler Trucks, ca unul dintre cei mai mari producători de vehicule comerciale din lume, a obținut calitatea produselor și serviciilor sale și a reușit să își extindă în continuare poziția de lider pe piață în aproape toate piețele principale.

În viitor, Daimler Truck AG se va concentra pe progresul în continuare al tehnologiilor de acționare cu emisii zero, precum și pe dezvoltarea în continuare a transmisiilor pentru vehicule grele (HDEP). Producția generației actuale de motoare la sarcini medii (MDEG) de către Daimler Truck AG se va întrerupe treptat odată cu începerea producției motoarelor Cummins. În plus, partenerii vor evalua o colaborare strategică globală mai largă.

Daimler Trucks își va încorpora vehiculele electrice într-un ecosistem holistic care include servicii de consultanță pentru mobilitatea electrică, precum analiza rutelor, verificarea posibilelor subvenții, sprijinirea integrării flotei operaționale și dezvoltarea soluțiilor adecvate pentru infrastructura de încărcare.

Articole similare

Ad