Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Creștere record în pandemie pentru serviciul de livrări la domiciliu

Serviciul Home Delivery din portofoliul Gebrüder Weiss România a înregistrat, în 2020, creșteri semnificative pentru toți indicatorii cheie de performanță. Comparativ cu anul anterior, numărul de expedieri a fost cu 123% mai mare – peste 130.000 de transporturi efectuate, reflectându-se și în creșterea cu 85% a cifrei de afaceri pe acest segment.

Rezultatele de excepție pentru serviciul de livrări la domiciliu al companiei au fost înregistrate în contextul extinderii uriașe a comerțului online în urma restricțiilor sociale generate de pandemia de coronavirus. Restrângerea liberei circulații și cvasi-generalizarea muncii la domiciliu au crescut interesul pentru proiecte de construcții sau reamenajări interioare, ducând, implicit, la multiplicarea comenzilor pe segmentele de bricolaj, materiale de construcții, electrocasnice și mobilier.

Serviciul Home Delivery, nișat pe livrarea la domiciliu a comenzilor tip cargo (între 25 și 45 kg), a fost favorizat de această conjunctură și de reorientarea mai multor retaileri către vânzările online. La nivel de companie, creșterile cu două cifre pentru Home Delivery au contrabalansat scăderile transporturilor de marfă din perioada martie-aprilie 2020.

Lansat în 2018, serviciul de livrări la domiciliu al Gebrüder Weiss România a fost gândit pentru a acoperi segmentul de comenzi voluminoase. Este un produs nișat, pe care holdingul Gebrüder Weiss îl oferă la nivel de grup în mai multe țări din Europa de Vest. Pentru a doua jumătate a anului 2021, planurile companiei includ optimizarea acestui serviciu pe piața locală prin introducerea unor opțiuni suplimentare, de care se bucură deja clienții din afară: servicii de asamblare și instalare ale mobilierului.

“Am mizat pe livrările specializate la domiciliu încă de acum doi ani, fiind evidentă traiectoria ascendentă a comerțului online. Pandemia a fost un factor accelerator, dar care a propulsat un produs deja maturizat, cu rezultate foarte bune. Surpriza a fost procentul de creștere, care a reușit inclusiv să acopere în bună parte scăderile din primăvară de pe alte segmente de business ale companiei”, menționează Viorel Leca, director general al Gebrüder Weiss România.

Articole similare

Ad