Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Krone 360° Trailer Service, disponibil din primăvara lui 2021

Noul serviciu modular, disponibil în întreaga rețea europeană a producătorului german de semiremorci, vine ca urmare a faptului că firmele de transport vor tot mai mult să se concentreze asupra activității lor de bază și să poată apela la servicii flexibile, cu prețuri transparente, în loc să se ocupe pe cont propriu de parcul de vehicule. Și astfel reduc perioadele de indisponibilitate a vehiculelor și deci și costurile total de operare.

În cazul noului serviciu Krone, transportatorii pot alege un modul de bază sau pot combina diverse module, în funcție de nevoile lor. „Fair Care“ se ocupă de întreținerea și reparațiile de uzură ale semiremorcilor timp de 24-72 de luni și este disponibil în trei pachete convenabile: „Light“, „Basic“ și „Complete“. Acesta poate fi combinat cu pachetele „Tyre“ pentru anvelope, „Cool“ pentru agregatul frigorific și „Lifter“ pentru obloanele rabatabile. În plus, mai este disponibilă opțiunea „Breakdown“.

În afară de „Fair Care“, Krone mai are în program servicii utile transportatorilor, cum ar fi garanția extinsă pentru vehicule noi, și ea flexibilă.

Pentru a oferi aceste noi pachete producătorul se bazează pe rețeaua sa de parteneri din întreaga Europă, astfel încât șoferii, oriunde s-ar afla, să găsească rapid și ușor atelierul potrivit. Numai prin recent încheiatul acord de cooperare cu Alltrucks Truck & Trailer Service în rețeaua Krone au intrat peste 700 de parteneri de service din 14 țări europene, care oferă o gamă completă de servicii pentru camioane și semiremorci. Și, folosind Krone Locator, disponibil ca aplicație pentru telefoane smart, clienții găsesc în câteva secunde cel mai apropiat atelier.

Articole similare

Ad