Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Înmatriculările de semiremorci din România au crescut cu 34% față de primul trimestru din 2020

În primele trei luni din 2021 au fost înmatriculate pentru prima dată în România, conform datelor DRPCIV, 785 de semiremorci noi și 2.124 rulate, și 3.445 au fost reînmatriculate, față de 544, 1.713, respectiv 2.906 în perioada similară din 2020. Iar conform calculelor noastre, care adaugă la categoria semiremorcilor noi și pe cele care în statisticile DRPCIV apar ca fiind rulate la prima înmatriculare în țara noastră, dar care au data primei înmatriculări cu mai puțin de șase luni înainte de data primei înmatriculări în România, sunt 924 de semiremorci noi, față de 687 în 2020.

Schmitz Cargobull conduce în clasament cu 404 semiremorci (213 prelate, 103 basculante, 43 cu temperatură controlată, 39 de furgoane, 4 pentru transport de containere și 2 izoterme), față de 242 în primul trimestru din 2020. Îl urmează la mare distanță Krone (150 – 121 de prelate, 16 cu temperatură controlată, 9 pentru transport de containere, 3 furgoane și 1 suprastructură deschisă – față de 109) și Schwarzmüller (72 – 35 de basculante, 21 de prelate, 11 cu obloane rabatabile, 2 pentru transport de butelii, 1 pentru transport de vehicule, 1 platformă și 1 pentru transport de lemn – față de 50).

În afara podiumului sunt Kögel (52, față de 31 în 2020), Wielton (38/67), Meiller (27/10), Mega (19/29), Kässbohrer (16/52), Magyar (15/5) și Broshuis (11).

Numeroși alți producători au vândut mai puțin de 10 unități.

Articole similare

Ad