Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mercedes-Benz a inaugurat un nou centru de logistică în Dragomirești-Vale

Mercedes-Benz România a deschis un nou Centru Logistic, cu o suprafață construită de 7.835 m2, din care spaţiu de depozitare de 5.500 m2, în Dragomirești-Vale. Creat pentru a deservi punctele de service autorizate din România, indiferent că vorbim de automobile, vanuri, camioane sau autobuze, noul centru şi-a început activitatea în octombrie 2020. „Noul centru logistic reprezintă o soluție de depozitare pe termen lung pentru operațiunile locale de after-sales. Acest proces de eficientizare a rețelei logistice ne aduce beneficii din punct de vedere al costurilor, al timpilor de execuție și al activităților de service”, a menționat Amanda Zhang. Prin înfiinţarea noului Centru, timpii de livrare sunt reduşi cu circa 25%, comparativ cu fosta locaţie. „Depozitul din Oradea se afla în improbabilitatea de a acomoda cerințele dinamice ale pieței de After-Sales din România. Terenul din apropierea Bucureștiului este locația perfectă, întrucât ne oferă posibilitatea de a optimiza procedurile de distribuție și totodată de a amplifica nivelul serviciilor destinate clienților și partenerilor noștri”, a declarat Ionuț Icsaru, Manager al Noului Centru Logistic Mercedes-Benz România. În funcție de gradul de prioritate al comenzii, produsele și serviciile ajung la partenerii autorizați Mercedes-Benz într-un interval de timp între 18 și 96 de ore. În fiecare zi, patru camioane cu piese Mercedes-Benz sosesc de la Nürnberg la noul centru, în timp ce alte zece camioane se ocupă de distribuția pieselor în țară.

Depozitul dispune de tehnologii și sisteme avansate, iar comunicarea cu punctele de service din țară este 100% digitală. Rețeaua, formată din 46 de parteneri, are acces la un sistem digital, conectat la procesele de depozitare, primind notificări instant cu privire la disponibilitatea și timpul de livrare al comenzilor. Mai mult, centrul folosește un sistem digital de gestionare a inventarului, asigurând astfel un maxim de eficiență din punct de vedere al operațiunilor cotidiene.

Deschiderea acestui centru a coincis cu un an plin de noi provocări, aduse de pandemie. „Pe lângă operaționalizarea integrală a acestuia, prioritățile noastre au fost sănătatea și siguranța angajaților. Echipa din România a dovedit un grad ridicat de agilitate și competență, printr-un proces de tranziție lină atât pentru partenerii locali, cât și pentru clienții Mercedes-Benz”, a menționat Klaus Ziemsky Director Global Parts Logistics Operations și Site Manager al Centrului Global de Logistică din Germersheim.

Articole similare

Ad