Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

UTA își extinde rețeaua de LNG prin parteneriat cu LIQUIND 24/7

UTA, unul dintre principalii furnizori de carduri de combustibil și servicii din Europa, cooperează cu LIQUIND 24/7: cu efect imediat, clienții UTA au acces la opt stații de alimentare GNL operate de operatorul stației de alimentare din Berlin, care sunt situate în Duisburg, Sülzetal, Crailsheim, Strullendorf, Mannheim, Göttingen, Wustermark și Schüttorf.

În cursul acestui an, alte locații ale noului partener vor fi conectate la rețeaua furnizorului de servicii de mobilitate UTA, parte din grupul Edenred. Odată cu extinderea actuală, rețeaua de aprovizionare cu GNL cu acceptanță UTA crește la aproape 170 de stații în hub-uri de transport importante din zece țări, devenind în prezent cea mai mare rețea de GNL din Europa. Stațiile de alimentare sunt afișate în aplicația gratuită de căutare a stațiilor UTA, care arată de asemenea, drumul către cea mai apropiată spălătorie auto sau service auto. „Odată cu dezvoltarea rețelei noastre de aprovizionare cu GNL, satisfacem cererea tot mai mare de combustibili alternativi”, explică Carsten Bettermann, CEO al UTA. „În acest fel, vom putea oferi clienților noștri o siguranță mai mare a aprovizionării pe toate rutele din Europa în viitor. În același timp, oferim expeditorilor stimulentul pentru a trece la combustibili ecologici. ”UTA lucrează în prezent în zona GNL cu 70 de parteneri, la care sunt oferite și cursurile obligatorii de siguranță pentru realimentarea cu GNL. Rețeaua completă a punctelor de acceptare UTA include în prezent 67.000 de stații de alimentare în toată Europa. În plus față de furnizorii de combustibili convenționali, în viitor vor fi conectate mai multe stații de alimentare multi-energie, care oferă și GNL, hidrogen, GPL și GNC. LIQUIND 24/7 are în prezent 13 stații de alimentare cu GNL în Germania, iar alte douăsprezece sunt deja planificate. „Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu un partener cunoscut precum UTA și, astfel, să extindem și mai mult oferta de GNL”, spune Philip Maximilian Braunschweig, șef de vânzări la LIQUIND. „Nu vrem doar să facem ca avantajele ecologice și economice ale combustibilului alternativ să fie disponibile pe scară largă pe piața germană, ci planificăm și o lansare europeană în viitor”. La urma urmei, GNL este un combustibil alternativ promițător din mai multe puncte de vedere. Nu numai că costurile cu combustibilul sunt mai mici pentru camioanele de peste 18 tone, cu un rulaj anual de cel puțin 100.000 km, decât pentru un vehicul alimentat cu diesel. În plus, camioanele GNL obțin un scor scăzut de praf fin, azot, CO2 și nu în ultimul rând zgomot, ceea ce reprezintă un avantaj, în special pentru livrările în afara orelor standard.

Articole similare

Ad